اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان اصفهان:

سینمای ویژه کودک در کشور وجود ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان اصفهان گفت: در کل کشور سینمای ویژه کودک نداریم و اختصاص یک سینما به فیلم‌های کودک و نوجوان در شهر اصفهان اقدامی مثبت است.

سینمای ویژه کودک در کشور وجود ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی بیست‌ و پنجمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مهدی سیدین‌نیا اظهار داشت: حضور جشنواره در اصفهان نه تنها برای این شهر بلکه برای کل کشور مبارک است، چرا که امید می‌رود این جشنواره با حضور خود در اصفهان بتواند زمینه افزایش تولیدات سینمای کودک را در سراسر کشور، نهادینه کند.
وی با اشاره به اینکه در کل کشور سینمای ویژه کودک نداریم، اختصاص یک سینما به فیلم‌های کودک و نوجوان در شهر اصفهان را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و تاکید کرد: باید تلاش کنیم که با پشتیبانی دستگاه‌های مختلف این سینما‌ها ایجاد شود تا شاهد بهبود وضعیت سینمای کودک کشور باشیم.
رئیس حوزه هنری استان اصفهان با تاکید بر اینکه قبل از ساختن سینما‌های ویژه کودکان باید به تولید فیلم کودک و نوجوان توجه داشت، تصریح کرد: برگزاری جشنواره فیلم کودک موجب تولید خوراک سینما‌ها می‌شود و جشنواره فیلم کودک بی‌شک در این زمینه بسیار مهم است.
وی تولیدات فیلم کودک در ایران را ضعیف دانست و بیان کرد: در سال 90 تنها یک فیلم مختص به کودک در آبان‌ماه به روی پرده رفته است، که این مسئله جای تامل و کار بسیاری دارد.
سیدین‌نیا افزود: امیدوارم این جشنواره‌ها انگیزه و ترغیبی باشد برای تولید فیلم کودک تا بتوانیم در سال‌های آینده فیلم کودک را حداقل تا 20 فیلم در سال افزایش دهیم.
به گزارش فارس، بیست ‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان از ۲۳ تا ۲۷ آبان‌ماه سال‌جاری در اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول