اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری میناب هشدار داد:

مقابله قاطع شهرداری میناب با متصرفان اراضی

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری میناب با اشاره به اجرای طرح جامع شهری میناب گفت: شهرداری با اراده‌ای قوی و قاطع با متصرفان اراضی شهری با استفاده از اهرم‌های قانونی مقابله خواهد کرد.

مقابله قاطع شهرداری میناب با متصرفان اراضی
به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حسین بازماندگان در نشست وضعیت بافت‌های حاشیه‌ای شهر با بیان اینکه لازمه پیشرفت و آبادانی محیط شهری، مشارکت و همکاری شهروندان را می‌طلبد ابراز داشت: این امر مقوله‌ای اساسی در توسعه زیرساخت‌های شهری و خدمت رسانی به شهر و شهروندان است.
وی در ادامه با بیان اینکه تعدادی از سوءاستفاده کنندگان و زمین خواران در مناطق حاشیه‌ای شهر، تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز دارند، ابراز داشت: این امر علاوه بر ایجاد نازیبایی در سطح شهر و عدم توجه به اصول ساخت و ساز، سبب ایجاد ساختمان‌هایی با عدم استحکام لازم شده است که با توجه به قانون با این گونه افراد برخورد قضائی و قانونی خواهد شد.
بازماندگان پیرامون چگونگی روند انجام برخورد با قانون‌شکنان نیز گفت: ماموران و بازرسان ساختمانی شهرداری میناب با گشت‌زنی‌هایی به صورت روزانه از تمامی نقاط شهری و همچنین گزارشات مردمی به واحد فنی و ساختمانی و گزارشات اداره مسکن و شهر سازی در مراحل اولیه با متخلفان برخورد خواهند کرد و در صورت ادامه کار با دستور قضائی و همکاری نیرو انتظامی اقدام به تخریب و از بین بردن این گونه ساخت و سازهای غیر مجاز خواهد شد.
وی در مورد تبعات ساخت سازهای غیر مجاز بیان داشت: در صورت ساخت و سازهای غیر مجاز شاهد بسیاری از مشکلات خواهیم شد که از جمله این گونه مشکلات ایجاد اختلال در برنامه‌ریزی فضای شهری، طرح جامع شهر و همچنین عدم ارائه خدمات مناسب شهری و سایر نهادها خواهیم بود.
سرپرست شهرداری میناب ادامه داد: نباید فراموش کرد که این امر سوی دیگر نارضایتی و مزاحمت برای بسیاری شهروندان را نیز سبب خواهد شد.
وی ضمن تقدیر از همکاری شهروندان در ارائه گزارشات به موقع در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز و همکاری دستگاه قضا، نیرو انتظامی و اداره مسکن شهرسازی از اراده قاطع شهرداری در برخورد با متخلفان ساخت و ساز غیر مجاز سخن گفت و از شهروندان خواست با رعایت و احترام به قانون و انجام امور طبق روند قانونی و مراجعه به شهرداری اقدام به ساخت و ساز مجاز کنند و شهرداری را در ارائه خدمت یاری دهند.
میناب مرکز دومین شهرستان بزرگ هرمزگان است، این شهر در از نظر ساختار شهری دچار مشکلاتی متعدد است که این مشکلات به واسطه بارندگی‌ها در فصل زمستان محسوس‌تر است.
حاشیه‌نشینی و تصرف اراضی حاشیه‌ای نیز از جمله مسایلی است که شهرداری این شهر مدام با آن درگیر است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول