اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت می‌پذیرد؛

واگذاری 30 درصد سهام باشگاه استقلال و پرسپولیس به هواداران

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان گفت: 30 درصد سهام باشگاه‌های ورزشی استقلال و پرسپولیس امسال به هوادارانشان واگذار می‌شود.

واگذاری 30 درصد سهام باشگاه استقلال و پرسپولیس به هواداران
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، محمد عباسی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اینک 18 هزار پروژه عمرانی ورزشی در سطح کشور در حال ساخت است که امسال 200 میلیارد تومان به این پروژه‌ها اختصاص یافته است.
وی افزود: در حال حاضر سرانه ورزشی در کشور به ازای هر نفر 70 سانتی‌متر است که تا پایان برنامه پنجم توسعه در کشور به 100 سانتی‌متر افزایش می‌یابد.
وزیر ورزش و جوانان شهرستان نهاوند را به دلیل وجود مجموعه ورزشی علیمرادیان یکی از شهرستان‌های برتر کشور در زمینه تربیت ورزشکاران و معرفی تیم‌های ملی خواند و گفت: همه تلاش وزارت ورزش در سطح استان و شهرستان احیا و نگهداری مجموعه ورزشی علیمرادیان است.
وی از احداث هتل ورزش در نهاوند با هدف گسیل ورزشکاران تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف به نهاوند شد و خاطرنشان کرد: در سطح استان هشت مجموعه ورزشی ویژه بانوان در حال ساخت است که تا پایان سال 91 به بهره‌برداری کامل می‌رسند.
عباسی در ادامه ورزش بانوان را زمینه‌ساز توسعه اجتماعی در سطح جامعه خواند و بر تلاش دولت برای توجه بیشتر به ورزش خبر داد.
وی مجموعه‌های ورزشی در سطح استان و شهرستان نهاوند را مناسب و مطلوب ارزیابی کرد و گفت: توسعه و ایجاد مجموعه‌های ورزشی در سطح روستاها و شهرهای کوچک مد نظر است.
فرماندار نهاوند نیز از اختصاص 2.5 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مجهزترین مجموعه ورزشی چندمنظوره بانوان غرب کشور در نهاوند خبر داد و تصریح کرد: این پروژه 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
اسماعیل زارعی‌کوشا از فعالیت 36 هیئت ورزشی ویژه برادران و خواهران خبر داد و عنوان کرد: امسال 12 پروژه عمرانی در بخش تربیت بدنی نهاوند در حال ساخت است که اولویت اختصاص اعتبار با پروژه نیمه تمام است.
وی سرانه ورزشی نهاوند را  55 سانتی‌متر اعلام کرد و از برگزاری مسابقات مختلف رشته‌های وشوو، دوچرخه‌سواری و دو و میدانی و کشتی امسال در نهاوند در رده‌های ملی و استانی خبر داد.
فرماندار شهرستان نهاوند حضور وزیر ورزش و جوانان در نهاوند را موجب توجه به زیرساخت‌های ورزشی و دیگر پروژه‌های عمرانی در نهاوند خواند و گفت: حضور پربرکت هیئت دولت در نهاوند دارای آثار و برکاتی برای مردم دارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول