اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد:

بودجه 105 میلیارد تومانی شهرداری اردبیل درحال تدوین است

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: پیشنهاد امسال ما در قالب بودجه سال 91 به شورای شهر اردبیل 105 میلیارد تومان است که درحال تدوین آن هستیم.

بودجه 105 میلیارد تومانی شهرداری اردبیل درحال تدوین است
صدیف بدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: پیشنهاد امسال ما در قالب بودجه سال 91 به شورای شهر اردبیل 105 میلیارد تومان است که این رقم 20 درصد افزایش را نسبت به بودجه سال جاری نشان می‌دهد.
وی با بیان اینکه به نظر می‌‌رسد این افزایش در بخش عمرانی و جاری به شکل عملیاتی و نرمال باشد، افزود: تلاش می‌کنیم در حد امکان بودجه جاری را ثابت نگه داریم اما در بودجه عمرانی افزایش بیشتر، توان و قدرت ما را در اجرای برخی از پروژه‌های نیمه تمام افزون‌تر می‌کند.
شهردار اردبیل در ادامه سخنان خود به مراجعات مردمی اشاره کرد و ابراز داشت: 70 درصد مراجعات مردم به شهرداری به دلیل نارضایتی از املاک است.
وی اضافه کرد: سیستم فعلی شهرداری با وجود برخی پیشرفت‌ها همچنان پاسخگوی مردم نیست و به نگاه خیلی‌ها معیوب به نظر می‌رسد.
این مسئول ضرورت تسهیل در پاسخگویی به مردم را با کاستن حجم پرونده‌های شکل گرفته یادآور شد و گفت: با یک بازنگری دقیق در سیستم پاسخگویی به مردم می‌توان بسیار روان و سهل به مراجعات پاسخ گفت.
شهردار اردبیل افزود: با اجرای ضوابط و کاستن از برخی بروکراسی‌های اضافی و زاید به پرونده‌هایی که امکان پاسخگویی آنها در یک ماه بود امروز در کمتر از یک هفته و حتی در برخی از موارد یک روزه پاسخ داده می‌شود و ما به سمت الکترونیکی و مکانیزه شدن خدمات شهرداری پیش می‌رویم.
بدری در ادامه بیان داشت: در نیمه اول امسال با برخی از اقدامات اساسی در حوزه خدمات‌رسانی به مراجعان، 60 درصد پرونده‌های ورودی به شهرداری تقلیل یافته و پرونده‌های ارجاعی ماده پنج به حداقل رسیده است.
وی اظهار داشت: در سال آینده با عنوان پایلوت در  شهرداری منطقه دو طرح شهرداری الکترونیک را اجرا می‌کنیم و در کنار آن تلاش می‌کنیم اغلب خدمات حوزه شهرسازی را به بخش خصوصی واگذار کنیم.
این مسئول ادامه داد: در بخش فرهنگی و ورزشی نیز فعالیت‌های خوبی انجام شده به طوری که تا یک ماه آینده اثرات آن را هم در حوزه فرهنگی و ورزشی شاهد خواهیم بود.
شهردار اردبیل از آغاز اجرای طرح ممیزی املاک در اردبیل خبر داد و افزود: ما این کار را از ساختمان‌های شهرداری آغاز کردیم و تا پایان امسال تمام املاک شهرداری تعیین تکلیف شده و اقدام به اخذ سند می‌کنیم تا پرونده‌های ارجاع شده حقوقی به دیوان عدالت به حداقل برسد.
وی گفت: با توافقی که با املاک دارای اختلاف داشته‌ایم قرار است اسناد مالکیت به املاک شهرداری صادر شود که در این زمینه مشکل اسناد شهرک ولایت در حال برطرف شدن است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول