اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بودجه راه و ترابری استان اصفهان خبر داد:

تدوین برنامه پنجم توسعه در زمینه حمل و نقل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره برنامه‌ریزی و بودجه راه و ترابری استان اصفهان گفت: برنامه پنجم توسعه بر اساس ویژگی‌ها و ساختار بخش حمل و نقل استان در زیر بخش‌های حمل و نقل زمینی، هوایی و ریلی تدوین شده است.

تدوین برنامه پنجم توسعه در زمینه حمل و نقل
مهدی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: یکی از مهمترین موضوعاتی که در مقیاس ملی و استانی از اهمیت خاصی برخوردار است، تدوین و اجرای برنامه‌های بلند مدت و میان مدت در بخش‌های مختلف به ویژه بخش حمل و نقل است.
وی ادامه داد: سند برنامه پنجم توسعه در اداره کل راه و ترابری استان اصفهان تدوین شده است.
 رئیس اداره برنامه‌ریزی و بودجه راه و ترابری استان اصفهان افزود: در راستای تدوین سند برنامه پنجم توسعه تعاملی با اعضای شورای حمل و نقل استان صورت گرفته که به این امر تحقق بخشیده است.
وی با اشاره به بخش‌های مختلف برنامه سند پنجم توسعه گفت: این برنامه بر اساس ویژگی‌ها و ساختار بخش حمل و نقل استان در زیر بخش‌های حمل و نقل زمینی، هوایی و ریلی تدوین شده است.
رضایی اضافه کرد: این سند معیارهای بین‌المللی، اصلی‌ترین فرصت‌ها، اصلی‌ترین نقاط قوت و قابلیت‌های پیشرفت، عمده‌ترین تنگناها و محدودیت‌های پیشرفت، اهداف، عمده‌ترین تهدید‌ها و مسائل اساسی و راهبردهای بلند مدت را در بردارد.
وی از دیگر برنامه‌های سند برنامه پنجم توسعه سخن گفت و ادامه داد: سیاست‌های اجرایی و اقدامات اساسی و برنامه‌ریزی دقیق و ارائه اهداف کمی موردنظر در برنامه پنجم توسعه تدوین شده است.
رئیس اداره برنامه‌ریزی و بودجه راه و ترابری استان اصفهان تاکید کرد: با اجرای این برنامه مانند برنامه چهارم توسعه با همدلی و تلاش همه بخش‌های مرتبط، شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر استان اصفهان باشیم.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول