اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان تاکید کرد:

ضعف مدیریت در پروژه غیر هم‌سطح امام حسین زنجان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به وجود ضعف مدیریت در پروژه غیر هم‌سطح امام حسین (ع) گفت: روند مدیریت کارگاهی این پروژه خوب نیست.

ضعف مدیریت در پروژه غیر هم‌سطح امام حسین زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اکبر کریمی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان زنجان با اشاره به آغاز فصل بارندگی‌ها اظهار داشت: بارندگی مشکلات ترافیکی خاص خودش را در سطح شهر به وجود می‌آورد.
وی افزود: باید برای کاهش مشکلات ناشی از فصل سرد و بارندگی  تمهیداتی را اندیشید.
معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه برخی شهروندان در فصل سرد به ویژه مواقع بارندگی خودروهای خود را بیرون نمی‌آورند، بر آمادگی شهرداری در استفاده از حداکثر توان ناوگان حمل و نقل عمومی تاکید کرد.
وی با تاکید بر لزوم تهیه طرح تفصیلی میدان 22 بهمن تا جهاد به شهرداری زنجان توصیه کرد: برای این محور به عنوان مهم‌ترین محور شرق به غرب شهر زنجان یک طرح تهیه و به شورای هماهنگی ترافیک استان ارائه دهد، تا سایر طرح‌ها بر اساس آن تعریف و عملیاتی شود.
کریمی با اشاره به اینکه موضوع میدان در دنیای کنونی بسیار کم و اغلب در میادین قدیمی شهرها وجود دارد، تصریح کرد: این در حالی است که در حال حاضر میدان در ایران به عنوان مسئله ترافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مطالب مطرح شده درباره زمین‌های مجاور میدان ارتش و تعلق آنها به ارتش تاکید کرد: زمین مجاور این میدان متعلق به دولت است.
در این جلسه رئیس پلیس راهنمایی رانندگی استان زنجان با اشاره به مشکلات ترافیکی و نارضایتی‌های مردمی به وجود آمده پس از آغاز عملیاتی شدن پل غیر هم‌سطح امام حسین (ع) در این محور، از مقصر جلوه داده شدن پلیس راهور در این موضوع انتقاد کرد.
مقصود شمس آذر تاکید کرد: پلیس راهور نهایت همکاری را با بانیان پروژه غیر هم‌سطح امام حسین (ع) انجام داده و حسن نیت خود را نشان داده است.
شهردار زنجان نیز در ادامه جلسه با اشاره به فشارهای موجود بر روی پلیس راهور در رابطه با مشکلات به وجود آمده پس از آغاز عملیاتی شدن پروژه غیر هم‌سطح امام حسین (ع) گفت: یکی از دلایل عدم اجرایی شدن این پروژه طی سال‌های گذشته چالشی بودن آن است.
ناصر موسوی با بیان اینکه با وجود همه چالش‌ها پروژه غیر هم‌سطح امام حسین (ع) عملیاتی شده است، افزود: پیمانکار به دلیل درگیر بودن در پروژه‌های دیگر قصورهایی دارد، که تذکرات لازم به آنها داده شده است.
وی تاکید کرد: اگر شورای هماهنگی ترافیک استان زنجان تصمیم بگیرد شهرداری موافق تعویض طرح‌های ترافیکی این محور است.
در ادامه جلسه طرح‌های مطالعاتی اصلاح هندسی چند تقاطع شهر از جمله میدان‌های ارتش و مدرس زنجان بررسی شد، که رئیس پلیس راهور استان زنجان بنا به دلایل از جمله ایمن نبودن طرح‌ها و همچنین حل نشدن ترافیک با طرح‌های ارائه شده مخالفت کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول