اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بناب:

همه باید حول محور ولایت حرکت کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه بناب گفت: باید حول محور ولایت و رهبری حرکت کرده و تابع مقام معظم رهبری باشیم و تاکید داریم که خودمحور، خودمجتهد و خودسر نباید بود.

همه باید حول محور ولایت حرکت کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری بنابی ظهر امروز در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان با بیان اینکه مسلما طولی نخواهد کشید که جهان به طرف ولایی شدن خواهد رفت، اظهار کرد: یکی از اعمال مهم شیعه در انتظار فرج بودن است و با منتظر شدن شیعه زنده است.
وی با اشاره به بیداری اخیر ملت‌ها افزود: این بیداری ملت‌ها مقدمه‌ای برای یک تحول عظیم است و جهان آبستن یک حادثه بزرگ و عجیب است.
باقری بنابی گفت: بیداری ملت‌ها حوادث کوچکی نیست و تحمل زیادی می‌طلبد.
وی تأکید کرد: تولد و حیات جمهوری اسلامی از دل ظلمت، پیش مقدمه آمدن منجی عالم(عج) است و جمهوری اسلامی زمانی متولد شد که دنیا در ظلمت کامل بسر می‌برد.
امام جمعه بناب سپس بیان کرد: وعده‌های الهی در حال تحقق یافتن است و قدرت‌های زر و زور و تزویر چه بخواهند و چه نخواهند ملت‌ها به طرف رشد و تکامل در حال حرکت هستند.
وی در ادامه سخنان خود وظیفه دولت و ملت ایران را در قبال بیداری اسلامی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: امروز دولت و ملت ما چقدر باید سعی و تلاش کنند که انقلاب اسلامی مصداق روشنی به بیداری آنها باشد و آن را در سطح جهان به نمایش بگذاریم تا تمام شیفتگان به طرف اسلام جذب شوند، نه به اسلام‌های ترکیه لائیک و اسلام‌های بی تفاوت و مکتب پوشالی.
باقری‌بنابی، از تمام مردم و دولت‌مردان خواست به دور از افراط و تفریط، به‌گونه‌ای گام بردارند که این بیداری ملت‌ها به سمت ولایت سوق یابد و منتهی شود.
وی در عین حال تأکید کرد: مبادا حرکتی کنیم که از نظام مقدس جمهوری اسلامی دور شده و اقدامات ما تند و تیز و همراه با افراط و تفریط باشد که آنگاه از نظام جمهوری اسلامی رویگردان می‌شوند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب تصریح کرد: باید حول محور ولایت و رهبری حرکت کنیم و تابع مقام معظم رهبری باشیم، خود محور، خود مجتهد و خودسر نباید بود.
امام جمعه بناب در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هشتم آبان سالروز شهادت محمدحسین فهمیده که روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است، گفت: این حرکت دانش‌آموزان کم سن و سال و شهادت نوجوان بسیجی باید درس عبرت، درس غیرت و سرمشق دفاع از حریم ناموس و ولایت باشد.
وی خاطرنشان کرد: ضمن گرامیداشت این حماسه بی‌نظیر، سفارش و تأکید می‌کنم جوانان تاریخچه جنگ را مطالعه کرده و به جوانان و نوجوانان اکیداً توصیه می‌کنم و از والدین استمداد می‌طلبم اگر می‌خواهید فرزندانتان از سیل صیادان در امان باشند از کلاس‌ها و برنامه‌های طرح صالحین غفلت نکنند.
باقری بنابی همچنین با اشاره به دستگیری باند اراذل و اوباش در منطقه، از اقدام به موقع و شجاعانه دادستان انقلاب اسلامی بناب، مجاهدت نیروی انتظامی در رابطه با ایجاد نظم و امنیت همچنین در پیشگیری از فجایع سنگین تقدیر و تشکر کرد و ضمن اعلام حمایت از اقدام شجاعانه آنها بیان کرد: از زحمات طاقت‌فرسای عوامل زحمتکش و فرماندهی نیروی انتظامی بناب در برقراری نظم و امنیت تقدیر و تشکر می‌کنیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول