اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه بازدیدها صورت گرفت؛

بازدید استاندار فارس از آزادراه شیراز ـ اصفهان

خبرگزاری فارس: استاندار فارس در ادامه بازدیدهای خود از طرح‌های عمرانی این استان از قسمت دوم عملیات اجرایی پروژه آزادراه شیراز ـ اصفهان بازدید کرد.

بازدید استاندار فارس از آزادراه شیراز ـ اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی استانداری استان فارس، در بازدید حسین صادق عابدین از مسیر اجرای طرح ملی آزادراه شیراز ـ اصفهان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس انجام شد، استاندار فارس با حضور در محل کارگاه و مسیر اجرای عملیات قسمت دوم طرح احداث آزادراه شیراز ـ اصفهان، روند پیشرفت این طرح ملی را مورد بازدید و ارزیابی قرار داد.
استاندار فارس در این بازدید که بیش از چهار ساعت به طول انجامید، ضمن بررسی میدانی و برگزاری جلسه با نماینده مجری، مشاور و پیمانکاران پروژه راه آهن شیراز ـ اصفهان در مورد پیشرفت این پروژه، از قسمت دوم مسیر اجرای عملیات این طرح شامل قطعات چهارم و پنجم و ششم بازدید کرد.
به گزارش فارس، قسمت دوم پروژه آزادراه شیراز اصفهان که از منطقه موسوم به تنگ خیاره در بخش بیضا از توابع شهرستان سپیدان آغاز می‌شود، به طول 221 کیلومتر تا بخش سده در شهرستان اقلید ادامه می‌یابد.
اجرای پروژه ملی آزادراه شیراز ـ اصفهان علاوه بر کاهش مسیر ارتباطی بین این دو کلان‌شهر از 480 کیلومتر به حدود 320 کیلومتر موجب صرفه‌جویی در مصرف سوخت، کاهش حدود 40 درصدی زمان سفر از اصفهان به شیراز، بیش از دو ساعت و همچنین احداث بخش مهمی از شاهراه منطقه‌ای آسیایی از کریدور شمال و جنوب کشور در مسیر اصفهان ـ شیراز و کاهش آلودگی هوا و آلاینده‌های زیست محیطی می‌شود.
بخش عمده‌ای از این راه توسط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول