اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روانبخش:

حرف‌های جریان انحرافی شبیه فراماسونرهاست

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی مؤسسه آموزش و پژوهشی امام خمینی گفت: حرف‌های جریان انحرافی شبیه حرف‌های فراماسونرها است.

حرف‌های جریان انحرافی شبیه فراماسونرهاست
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش در همایش استانی دفتر پژوهش‌های فرهنگی آیت‌الله مصباح یزدی با عنوان "مکتب امام خمینی و اصولگرایی راستین" در همدان اظهار کرد: طبق روایتی از امام جواد (ع) انسان همواره باید صبر را متکای خود قرار دهد، فقر را در آغوش بگیرد، شهوات را رها و با هوای نفس مخالفت کند و همچنین بداند که دائما در محضر پروردگار مورد نظاره و ارزیابی است.
وی افزود: در مسائل سیاسی و اجتماعی کسانی که حق را ناحق کرده و خیانت به دیگران را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند نسبت به کنترل هوای نفس ضعیف بوده و توجه به امام و پیشوای خود را نیز به باد فراموشی سپرده‌اند.
عضو هیئت علمی موسسه آموزش و پژوهشی امام خمینی با اشاره به فتنه سال 88 تصریح کرد: مقام معظم رهبری در طی فتنه‌انگیزی منافقان در جریان انتخابات ریاست جمهوری که به تعبیری عمیق‌ترین فتنه در سال 88 به شمار می‌رفت به تنهایی با تکیه بر خدا و ایمان کامل توطئه دشمنان را خنثی کرد.
وی خاطرنشان کرد: خواستن لازمه تحول و تغییر در سرنوشت انسان و امت‌هاست و اگر بخواهیم در پدیده‌های سیاسی و اجتماعی نیز تحول‌آفرین باشیم باید در عرصه‌های مختلف به شکل عملی حضور پیدا کنیم.
روانبخش تأکید کرد: اگر تظاهرات مردمی به خیابان‌ها کشیده نمی‌شد و امام خمینی مورد حمایت آحاد مختلف مردم قرار نمی‌گرفت یقیناً شاهد پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری آن نبودیم.
وی با تأکید بر اینکه تاریخ همیشه تکرار می‌شود، افزود: قوم بنی‌اسرائیل به این دلیل منحرف و گوساله‌پرست شدند که از رهبر خود تبعیت نکردند و در نهایت با کسب پیروزی ادعای فهم بیشتر را نسبت به موسی بیان داشتند. 
عضو هیئت علمی مؤسسه آموزش و پژوهشی امام خمینی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر مسئولان و کارگزاران نظام نقش ولی فقیه و رهبر را در کشور جدی نگیرند حکایت بنی‌اسرائیل برای ما نیز تکرار خواهد شد.
وی با تأکید بر اینکه انحراف شامل روحانیون و کت و شلواری‌ها نیز می‌شود، گفت: مهم‌ترین آفت‌هایی که انقلاب دیده‌ها را تهدید می‌کند خودپرستی، رفاه طلبی، مقام پرستی و تبعیت نکردن از فرامین مقام معظم رهبری است چراکه خواص منحرف در طول 32 سال اخیر به خاطر همین مسائل مردود شده‌اند.
روانبخش تأکید کرد: علت ماندگاری انقلاب با وجود آفت‌ها و انحراف برخی از خواص رکنی مهم به نام ولایت فقیه است که گفتمان انقلاب و امام نیز حرکت انقلاب را در مسیر اصلی خود حفظ کرد.
وی با تأکید بر لزوم شناساندن جریان انحرافی به مردم خاطرنشان کرد: قدرت، ثروت و پول پشتیبان جریان انحرافی است و عده‌ای در این دولت خواهان زیر پا گذاشتن گفتمان امام و انقلاب هستند و در این راستا باید مردم را با آگاه کردن از انحراف نجات داد.
عضو هیئت علمی موسسه آموزش و پژوهشی امام خمینی با اشاره به جمله‌ای از آیت‌الله مصباح یزدی در خصوص جریان انحرافی گفت: حرف‌های آنان شبیه حرف‌های فراماسونرهاست چراکه این جریان با حفظ قالب به تدریج درصدد تغییر محتوای جمهوری اسلامی و از بین رفتن دین در بدنه نظام است.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا از انتخاب احمدی‌نژاد به عنوان رئیس جمهور پشیمان هستید یا خیر، گفت: در هر زمان باید وظیفه خود را به خوبی انجام داد و به همین منظور در سال 84 بهترین فرد در بین سایر کاندیداها محمود احمدی‌نژاد بود که البته توانسته است در حوزه‌های هوا و فضا، انرژی هسته‌ای، عمران و آبادانی چند برابر دولت‌های قبلی کار انجام دهد.
روانبخش در پایان با تأکید بر اینکه باید بر اساس خط کش ولایت عمل کنیم، تأکید کرد: اگر تبعیت از ولی‌فقیه را مدنظر قرار داده باشیم 11 روز خانه‌نشینی معنا ندارد و باید انحرافی را که در رئیس جمهور رخنه کرده است در او بخشکانیم.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول