اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گاز قزوین وصل شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: با پیگیری‌های انجام شده خوشبختانه گاز اکثریت مشترکان در شهرستان قزوین وصل شده است و دیگر مشکل قطع گاز وجود ندارد.

گاز قزوین وصل شد
فتحعلی نجفی دقایق پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: در پی افت فشار در شهر قزوین، محمودآباد، اقبالیه و 12 روستای تابع شهرستان قزوین ماموران امدادی اقدامات لازم را برای حل مشکل آغاز کردند.
وی ادامه داد: قطع گاز به دلیل نقص فنی در شیر اصلی خط انتقال قزوین بود که موضوع به سرعت توسط کارشناسان و نیروهای مربوطه انجام شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اضافه کرد: این افت فشار موجب قطع گاز 50 درصد مشترکان شهر قزوین و صد درصد مشترکان محمود‌آباد، اقبالیه و 12 روستان تابع شده بود.
وی تصریح کرد: نیروهای امدادی و گروه‌های مختلف کمکی از شهرستانهای تاکستان، آبیک، البرز و بوئین‌زهرا به کار گرفته شدند و به سرعت راه‌اندازی شبکه و ایستگاه‌های شهری قبل از نیمه شب گذشته انجام شد و پس از آن برقراری جریان گاز برای مشترکان نیز به انجام رسید.
نجفی خاطرنشان کرد: در حال حاضر گاز اکثر مشترکان وصل شده ولی مواردی قطعی گاز به صورت موردی وجود دارد که این موضوع با حضور نیروهای امدادی گاز در حال پیگیری و انجام است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول