اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مکانیزاسیون جهاد کشاورزی گیلان خبر داد:

وجود 65 واحد تولید ماشین‌آلات کشاورزی گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مکانیزاسیون جهاد کشاورزی گیلان از وجود 65 واحد کارگاهی تولید ماشین‌آلات کشاورزی در این استان خبر داد.

وجود 65 واحد تولید ماشین‌آلات کشاورزی گیلان
حیدر کامیاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه تاکنون 30 واحد تولید کننده و وارد کننده از هفت استان کشور برای مشارکت در برپایی نمایشگاه ملی و تخصصی ماشین‌آلات کشاورزی ویژه برنج اعلام آمادگی کرده‌اند، اظهار داشت: این واحدها عمدتا از استان‌های تولید کننده محصول برنج یا استان‌های صنعتی هستند.
وی افزود: عرضه کنندگان ماشین‌آلات از استان‌های مازندران، گیلان، اصفهان، شیراز، تهران، آذربایجان و مرکزی هستند.
این مسئول ادامه داد: محصولات در این نمایشگاه به صورت عرضه به همراه کاتالوگ است و شرایط برای خرید با تخفیف ویژه نیز وجود دارد.
به گفته وی، در این نمایشگاه،ماشین‌آلات مناسب با استان مربوطه معرفی می‌شود و واحدهای عرضه‌کننده جدیدترین ماشین‌ها را به تولیدکنندگان معرفی می‌کنند.
کامیاب با تاکید بر ضرورت حضور بهره‌برداران در این نمایشگاه اذعان داشت: این افراد بهتر می‌توانند نقاط ضعف و قوت دستگاه‌ها را بیان کنند تا برای برطرف شدن آنها اقدام شود.
وی درباره شرایط خدمات پس از فروش دستگاه‌های خارجی گفت: در صورت خراب شدن قطعات این ماشین‌آلات خدمات پس از فروش و گارانتی دارند که نمایندگی‌ها متعهد به انجام آن هستند بنابراین هیچ نگرانی برای این مسئله وجود ندارد.
رئیس اداره مکانیزاسیون جهاد کشاورزی گیلان در بحث آموزش به بهره‌برداران، ابراز داشت: بسیاری از تامین کنندگان آموزش اولیه ماشین‌آلات را به بهره‌برداران ارائه می‌دهند و حداقل آموزش مورد نیاز به اپراتور داده می‌شود.
وی هدف از برپایی این نمایشگاه را نشان دادن توانمندی‌های گیلان و مجموعه اراضی شالیزاری این استان و همچنین نمایش و ارائه تکنولوژی‌های کشاورزی موجود در کشور به بهره‌برداران و کشاورزان ذکر کرد.
کامیاب با اشاره به اینکه این نمایشگاه با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی برگزار می‌شود، تصریح کرد: نمایشگاه ملی‌تخصصی ماشین‌آلات به عنوان نخستین نمایشگاه ملی و تخصصی تولید، فرآوری و صنایع وابسته به محصول برنج است.
وی زمان برگزاری این نمایشگاه را از 10 تا 13 آبان در محل نمایشگاه دائمی شهر رشت واقع در جاده تهران در صبح و عصر عنوان کرد.
این مسئول یادآور شد: توسعه مکانیزاسیون موجب کاهش هزینه تولید و اقتصادی کردن تولید را می‌شود و راهی جز این نیست که با استفاده از تکنولوژی موجود و بهره‌گیری از تکنولوژی جدید کشاورزی را تقویت کنیم.
به گفته وی، 65 واحد کارگاهی تولید ماشین‌آلات کشاورزی در داخل استان گیلان وجود دارد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول