اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‌ای نزدیک؛

آکادمی ورزشی آمل به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی آکادمی ورزشی آمل از آغاز به کار آکادمی ورزشی این شهرستان در آیند‌ه‌ای نزدیک خبر داد.

آکادمی ورزشی آمل به بهره‌برداری می‌رسد
حمید صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل از افتتاح و بهره‌برداری آکادمی ورزشی این شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
وی افزود: این مکان تخصصی ورزشی در فضایی به مساحت یک هکتار طراحی شده است.
صادقی در مورد امکانات آکادمی ورزشی آمل تصریح کرد: در این مکان چمن مصنوعی به عنوان آکادمی و مدرسه فوتبال، جاده سلامت، فضای دوچرخه‌سواری، تیراندازی و دیگر ورزش‌هایی که نیاز به فضایی روباز دارد تعبیه شده است.
مدیر اجرایی آکادمی ورزشی آمل اضافه کرد: ورزش‌های تیراندازی با کمان، اسکیت و اسکی نیز توسط اساتید مجرب ورزشی در این آکادمی که توسط بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود، به صورت حرفه‌ای آموزش داده می‌شود.
صادقی که مدرس دانشگاه شهید رجایی تهران بوده و سابقه مشاور شهردار تهران در زمانی که احمدی‌نژاد شهردار تهران بود را در کارنامه خود دارد، با اعلام اینکه این آکادمی در ابتدای ورودی شهر آمل در منطقه ترک‌کلا قرار دارد، بیان داشت: سعی ما بر آن است تا کمتر از دو ماه آینده این فضا برای استفاده مردم به بهره‌برداری برسد.
وی گفت: ساخت این فضای تخصصی ورزشی از ابتدای سال جدید آغاز شده و حدود ۲ میلیارد ریال برای آن هزینه شده، ولی در برآورد نهایی این طرح هزینه‌های تکمیل آن به 70 میلیارد ریال می‌رسد.
مدیر اجرایی آکادمی ورزشی آمل در مورد ویژگی‌های منحصر به فرد این مجموعه ورزشی یادآور شد: در این آکادمی با ایجاد شناسنامه سلامت جسمانی انواع تست‌های روز دنیا در سلامتی بر مبنای استانداردهای جهانی بر روی افراد انجام شده و میزان حداقل، حداکثر و نورمال اندازه مفاصل، میزان چربی اضافی، چربی خون و عروق، قند خون و دیگر پارامترهای سلامتی و عوامل بیماری‌زا در نموداری ارائه می‌شود.
صادقی ابراز امیدواری کرد فاز نخست آکادمی ورزشی شهرستان آمل در کمتر از دو ماه آینده برای استفاده علاقمندان و ورزش‌دوستان به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول