اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک لرستان:

ژیمناستیک به مهدهای کودک‌ لرستان رفته است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ژیمناستیک استان لرستان با بیان اینکه استان لرستان از نظر برگزاری جشنواره روز ملی ژیمناستیک جزو پنج استان برتر کشور است، گفت: ژیمناستیک به مهدهای کودک‌ لرستان رفته است.

ژیمناستیک به مهدهای کودک‌ لرستان رفته است
حمزه امین‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با اشاره به اینکه ژیمناستیک در مهدهای کودک‌ لرستان توسعه می‌یابد، اظهار داشت: در سال جاری 9 کلاس آموزشی اعم از کلاس مربیگری درجه سه ویژه مهدهای کودک، کلاس‌های توجیهی، کلاس‌های بازآموزی و کارگاهی برای تمام مربیان بخش بانوان مهدهای کودک در سطح لرستان برگزار شده است.
وی افزود: در این مدت مهدهای کودک از مربیان کارت‌دار و شایسته استفاده کرده و برای تمام کودکان چهار تا شش ساله مهدهای کودک لرستان از طرف خانه ژیمناستیک گواهی شرکت اهدا شده است.
رئیس هیئت ژیمناستیک استان لرستان گفت: همچنین پایان هر ترم توسط کمیته استعدادیابی استان دانش‌آموزان مورد نظر به کلاس عمومی و تخصصی خانه ژیمناستیک معرفی شده‌اند.
امین منش در ادامه خاطرنشان کرد: استان لرستان از نظر برگزاری جشنواره روز ملی ژیمناستیک توانسته است جزو پنج استان برتر کشور باشد.
وی افزود: ما برای برگزاری جشنواره روز ملی ژیمناستیک سال جاری سعی کرده‌ایم با یک برنامه‌ریزی صحیح و مدون یک بار دیگر همانند سال‌های گذشته جشنواره را به میزبانی شهرستان خرم‌آباد و با حضور مسئولان فدراسیون برگزار کنیم.
رئیس هیئت ژیمناستیک استان لرستان در ادامه به بحث آموزش ژیمناستیک در لرستان اشاره کرد وگفت: آموزش در لرستان به سه صورت عمومی، نیمه تخصصی  و تخصصی انجام می‌گیرد.
وی افزود: تاریخچه ورزش ژیمناستیک لرستان به سال 1351 توسط مرتضی جزایری برمی‌گردد و در سال 54 مسابقات کشوری در این استان برگزار شده است.
امین منش خاطرنشان کرد: استان لرستان دارای استعدادهای مختلف به خصوص ورزشی است، که اگر حمایت شوند، مطمئنا در کشور و جهان حرف برای گفتن دارند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول