اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برترین‌های ژیمناستیک بانوان قم معرفی شدند‌

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ژیمناستیک استان قم از معرفی نفرات برتر پیکارهای قهرمانی قم به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

برترین‌های ژیمناستیک بانوان قم معرفی شدند‌
زهرا صادقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: ژیمناستیک قم آرام آرام گام‌‌های خوبی در مسیر پیشرفت بر می‌دارد زیرا با جدیت پیگیر رشد و توسعه این رشته ورزشی مادر هستیم و می‌توانیم در بخش قهرمانی کارهای بزرگی در ژیمناستیک قم انجام دهیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر کارهای بسیار خوبی در رشته ورزشی ژیمناستیک توسط مربیان ما در هر دو بخش مردان و بانوان صورت می‌گیرد و کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی ما برای رده‌های سنی مختلف در استان دایر است.
نایب رئیس هیئت ژیمناستیک استان قم بیان کرد: سالن ژیمناستیک مجموعه ورزشی تختی منطقه دور شهر که از گذشته در اختیار علاقه‌مندان به این رشته ورزشی قرار داشته و هم اکنون نیز با ارائه بهترین برنامه‌ها، آماده استقبال از خانواده‌های علاقه‌مند به این رشته است.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری رقابت‌های ژیمناستیک بانوان استان قم، تصریح کرد: پیکارهای ژیمناستیک قهرمانی استان قم در بخش بانوان با شرکت بیش از 50 شرکت‌کننده در رده‌های سنی مختلف به انجام رسید و نفرات برتر خود را شناخت.
صادقیان گفت: با توجه به مرکزیت مجموعه ورزشی تختی و تردد آسان‌تر بانوان در این مجموعه برای دسترسی به سالن ژیمناستیک، رقابت‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور گسترده بانوان علاقه‌مند برگزار شد و نفرات برتر در هر رده معرفی شدند.
وی با اشاره به اینکه هیئت ژیمناستیک با همکاری بسیج قم این رقابت‌ها را برگزار کرد، عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان و در دو سطح نیمه متمرکز و نیمه پیشرفته رقابت کردند.
نایب رئیس هیئت ژیمناستیک استان قم افزود: در پایان این دوره از رقابت‌‌ها و در رده سنی نونهالان، بهار شفیعی موفق به کسب مقام قهرمانی شد، شایسته ملک‌پور در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم به مبینا سادات حسینی رسید.
وی با بیان اینکه نفرات آماده‌ای در این رقابت‌‌ها حضور داشتند و مسابقات در سطح بسیار خوبی از نظر کمی و کیفی برگزار شد، خاطرنشان کرد: پایان رقابت‌‌های رده سنی نوجوانان ژیمناستیک قهرمانی بانوان استان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس با قهرمانی زیبا خدری همراه بود، در این رده سنی مهسا فیروز علیزاده نایب قهرمان شد و مقام سوم را عسل به خود اختصاص داد.
صادقیان که از داوران این دوره از مسابقات بود، در پایان از عوامل موثر و همکار با هیئت ورزشی ژیمناستیک استان قم در راه برگزاری مطلوب این دوره از رقابت‌‌ها تقدیر ‌و بیان کرد: محبوبه سالخورده و بتول سادات رفیعی نیز از داوران این مسابقات بودند.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول