اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان زنجان:

حافظان قرآن کریم در برابر تهاجم نرم دشمنان ایستاده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: حافظان و حاملان قرآن کریم در برابر تهاجم نرم دشمنان و تبلیغات گسترده در 3 هزار شبکه ماهواره‌ای به خوبی ایستاده‌اند.

حافظان قرآن کریم در برابر تهاجم نرم دشمنان ایستاده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی سهندی ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی “مدها متان” اظهار داشت: اگر پیامبر گرامی اسلام با همه توان و زحمات زیادی قرآن را برای جامعه جهانی به ارمغان آورد امروز باید بگوییم به برکت انقلاب اسلامی این کتاب زندگی بخش در جامعه ساری و جاری شده و جوانان و نوجوانان و همه اقشار جامعه به قرآن عمل کرده و در زندگی خود به کار می‌گیرند.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و در راس آن امام خمینی (ره) توانسته است به خوبی این کتاب زندگی بخش را در جامعه به کار گیرد، افزود: همه مردم از این کتاب آسمانی بهره می‌گیرند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: قرآن کریم با ریخته شدن خون شهدا و به برکت ایثار ایثارگرانی که به دفاع از این کتاب پرداختند امروز در جامعه اسلامی سرافراز و سربلند در میان مردم است که عمل به فرامین آن توسط مردم موجب اقتدار بیشتر آن می‌شود.
وی مقام معظم رهبری را از دیگر سرسلسه رسل عنوان کرد که حامل و عامل قرآن بوده و پرچم را در راستای دفاع از قرآن کریم برافراشته و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نکرده و انسان‌ها را با این کتاب زندگی بخش آشنا کرده‌اند.
سهندی با اشاره به وجود 10 میلیون حافظ قرآن کریم در ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: این حافظان مدافعان انقلاب اسلامی و قرآن کریم هستند و هیچ کاری را واجب‌تر از پرداختن به قرآن نمی‌دانند.
وی گفت: حافظان و حاملان قرآن کریم در برابر تهاجم نرم دشمنان و تبلیغات گسترده در 3 هزار شبکه ماهواره‌ای به خوبی ایستاده و از حریم قرآن و اهل بیت (ع) دفاع می‌کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: استان زنجان میزبان هفتمین جشنواره قرآنی “مدها متان” است که امیدواریم میزبان خوبی برای این جشنواره باشد.
وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در پنج رشته برگزار شد، یادآور شد: رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان و تفسیر از رشته‌های مورد رقابت در این دوره از جشنواره بود.
سهندی خاطرنشان کرد: چهره‌ها نورانی حاملان و عملان قرآنی که در این جشنواره حضور یافته‌اند تا ابد در ذهن مردم زنجان باقی می‌ماند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول