اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده خبر:

نگاه تخصصی به خبر و رسانه در کشور وجود ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده خبر گفت: بعد از انقلاب به حوزه خبر و رسانه با نگاهی تخصصی و دانش پایه‌ای برخورد نشده است.

نگاه تخصصی به خبر و رسانه در کشور وجود ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، قاسم فرج‌اللهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش موثر و مشخص سازمان‌ها و رسانه‌های خبری به عنوان حلقه اتصال حکومت و مردم در کشورهای دیگر اظهار داشت: بعد از انقلاب به حوزه خبر و رسانه با نگاهی تخصصی و دانش پایه‌ای برخورد نشده است. 
 رئیس دانشکده خبر افزود: رسانه در کنار سه قوه دیگر رکن چهارم یک نظام سیاسی است به شکلی که از سوی نهاد دولتی حرکتی هم‌افزا را انجام می‌دهد و از جانب مردم و نهادهای مردمی هم‌گرایی‌، هم‌سویی و هم‌فکری را صورت می‌دهد.
رئیس دانشکده خبر از راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد در رشته خبرنگاری بین‌المللی در دانشکده خبر تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورت ابلاغ نظام‌نامه و سرفصل‌های درسی مقطع‌ کارشناسی‌ارشد رشته خبرنگاری ‌بین‌المللی از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی به دانشکده خبر این رشته در بهمن‌ماه سال 90 و در غیر این صورت در مهرماه سال تحصیلی 91-92 راه‌اندازی می‌شود.
فرج‌اللهی وجود دانشکده‌هایی همچون دانشکده خبر را وسیله‌ای برای آشنایی  فعالان رسانه با دانش روز دانست و افزود: دانشکده خبر تنها دانشکده در کل کشور است که مجوز برگزاری دوره‌های تخصصی کوتاه مدت با گواهینامه معتبر بین‌المللی را دارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول