اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل مسکن و شهرسازی خوزستان:

زمان‌بر شدن تصویب طرح جامع شوشتر به دلیل دقت زیاد است

خبرگزاری فارس: مدیر کل مسکن و شهرسازی خوزستان گفت: دقت نظر زیاد برای تصویب طرحی قابل اجرا برای شهرستان شوشتر باعث طولانی شدن زمان بررسی شده است.

زمان‌بر شدن تصویب طرح جامع شوشتر به دلیل دقت زیاد است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نصرالله دهقان پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی طرح جامع شوشتر در محل فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: بررسی‌های دقیق برای طرح جامع شوشتر باعث شده است تا روند تصویب آن بسیار زمان‌بر باشد و به این دلیل در این‌باره باید تلاش زیادی کرد.
وی با اشاره به سرعت عمل تصویب طرح جامع برای دیگر شهرهای استان و کشور، خاطر نشان کرد: شهرهایی در کشور وجود دارد که در کمتر از شش ماه مشاور طرح را تهیه و برای تصویب به شورایعالی ارسال می‌کند و این زمان برای آن شهر کمتر از یک سال است ولی شوشتر به دلیل داشتن آثار تاریخی ثبت جهانی شده و بافت تاریخی و فرسوده نیازمند بررسی بسیار زیادی است.
دهقان با اشاره به اینکه در شرایط کنونی در شورایعالی شهرسازی کشور پروژه‌های زیادی در نوبت بررسی وجود دارد، افزود: در شرایط کنونی پروژه‌های زیادی برای بررسی در نوبت هستند و تعداد این پروژه‌ها از عدد 120 نیز فراتر می‌رود.
مدیر کل مسکن و شهرسازی خوزستان با تاکید بر اینکه زمان برای بررسی طرح جامع گذشته است، تاکید کرد: باید تلاش کرد تا طرح جامع شوشتر در زمان کوتاهی بررسی شده و راهی شورایعالی شهرسازی شود تا مشکلات مردم در این‌باره کاهش یابد.
وی با تاکید بر اینکه همه طرح‌های جامع باید مصوب شورایعالی شهرسازی شوند، گفت: از چند ماه گذشته با حکم دیوان عدالت بندی از قانون که اختیار تنفیذ به شورایعالی شهرسازی را داده بود برای طرح‌های جامع شهرهای زیر 100 هزار نفر لغو شده است و حتی شهرهایی با جمعیت 2 هزار نفر نیز باید طرح جامع‌شان به شورایعالی شهرسازی ارسال شده و تصویب شود.
انتهای پیام/ح20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول