اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اردبیل:

جرایم سازمان یافته در اردبیل به صفر رسیده است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی‌ اردبیل گفت: در این استان بد‌اخلاقی‌ها ، خشونت و برخی دیگر از جرایم سازمان یافته به صفر رسیده و یک وضعیت پایداری را در بحث امنیت شاهد هستیم.

جرایم سازمان یافته در اردبیل به صفر رسیده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار علی روستایی صبح امروز در جریان بازدید از مناطق مرزی و پاسگاه‌های انتظامی در شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: استکبار با سردستگی امریکا با به راه‌ انداختن جنگ روانی، افزودن بر شبکه‌های ماهواره‌ای و تبلیغات کور رسانه‌ای تلاش می‌کند تا انقلاب اسلامی را از اهداف آرمانی خود دور کند که در این زمینه باید مراقبت ظاهری و دروغین از چنین بنیان‌های مستحکمی انجام شود.
وی با یادآوری این که در کنار به انحراف کشیدن اعتقاد و باور نسل جوان، سست کردن بنیان خانواده نیز در دستور کار نظام استکباری قرار دارد، ابراز داشت: اگر امروز بیش از 17 هزار شبکه و سایت ماهواره‌ای با هجمه‌ها و تهدیدهای مختلف فرهنگی از طریق سران استکبار راه‌اندازی شده است همه به خاطر این است که نسل آینده‌ساز این انقلاب را از مسیر و اهداف روشن خود به مسیر تاریک، جهل‌آلود و ظلمت‌افزا بکشاند.
رئیس پلیس استان اردبیل با اشاره به این که اغلب این شبکه‌ها برنامه‌های فرهنگی و هنری نرم تولید و پخش می‌کنند، افزود: از شبکه‌های ماهواره‌ای استکبار جهانی بیش از 100 کانال روی اعتقادات جوانان ما برنامه تولید می‌کنند و به طور شبانه‌روز بمباران تبلیغاتی و پمپاژ عقیدتی انحراف‌آلود و شیطانی را به طبقات مختلف جامعه در دستور کار قرار داده‌اند.
فرمانده انتظامی استان اردبیل به حساسیت مناطق مرزی به ویژه شهرهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و گرمی در مقابله جدی با این تهدیدها اشاره کرد و یادآور شد؛ مناطق مرزی ما امروز بیشترین آسیب و تهدیدها را شاهد هستند چرا که امریکا و رژیم صهیونیستی با به راه انداختن کانال‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای، سایت‌های مستهجن و تولید و توزیع این محصولات بین جوانان ما از طریق قاچاق مرزی تلاش می‌کنند تا این نظام اسلامی را از ریشه و اساس دچار چالش کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، روستایی خاطرنشان کرد: هر چند دشمن در طراحی‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود گسترده و وسیع اقدام می‌کند اما پلیس مقتدر ما برای همه این جرایم نسخه‌ای شفابخش دارد که با همراهی خوب خانواده‌ها و دلسوزی اقشار مختلف جامعه می‌توان این ترفند‌ها را در نطفه خفه کرد.
وی پیش‌بینی و پیشگیری را گام جدی در برطرف کردن آسیب‌ها و تهدیدهای مختلف اعلام کرد و افزود: پلیس به تنهایی قادر نیست گام جلو گذاشته و از همه این آسیب‌ها پیشگیری کند بلکه این مشارکت همگانی با نیروی انتظامی است که می‌تواند احساس امنیت، ‌استمرار و برقرار آن را به معنای حقیقی رقم بزند.
فرمانده انتظامی استان اردبیل در پایان سخنان خود تصریح کرد: استان اردبیل با وجود تهدیدهای نرم فرهنگی دشمن از طریق سایت‌ها و رسانه‌ها مورد هجمه واقع شده است، اما دیانت و ایمان و خودباوری مردم سبب شده است تا در این استان بد‌اخلاقی‌ها ، خشونت و برخی دیگر از جرایم سازمان یافته به صفر رسیده و یک وضعیت پایداری را در بحث امنیت شاهد باشیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول