اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

عدم راه دسترسی از مشکلات اساسی معادن قروه است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قروه معادن این شهرستان را نیازمند راه دسترسی دانست و گفت: نبود راه دسترسی یکی از مشکلات اساسی این بخش است که باید مورد توجه صنعت، معدن و تجارت قرار گیرد.

عدم راه دسترسی از مشکلات اساسی معادن قروه است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نادر فخری صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور مجری طرح‌های زیربنایی وزارت صنعت معدن و تجارت برگزار شد، بر حل مشکلات راه دسترسی به معادن شهرستان قروه تاکید کرد.
فرماندار قروه شهرستان با اعلام اینکه در حال حاضر 65 کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان به عنوان راه دسترسی به معادن مورد استفاده قرا می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: تردد وسایل نقلیه سنگین حامل مواد معدنی موجب تخریب این راه‌ها شده است که بهسازی آن نیاز به اعتبار ویژه ای دارد.
فخری با بیان اینکه راه 25 روستای این شهرستان به صورت مستقیم به‌عنوان مسیر دسترسی به معادن است، تصریح کرد: تخریب این راه‌ها موجب نارضایتی ساکنان این روستاها شده است.
فرماندار شهرستان قروه عنوان کرد: در حال حاضر تنها 4  مسیر روستایی در دست اجرا است که برخی از این طرح‌ها به پیمانکاران ضعیفی واگذار شده است که باید در این زمینه بازنگری لازم به عمل آید.
صدیقی‌فر مجری طرح‌های زیربنایی وزارت صنعت معدن و تجارت نیز در این نشست با اشاره به اینکه در حال حاضر 11 کیلومتر راه دسترسی به معادن در قروه در دست اجرا است، گفت: 8 کیلومتر از این راه‌ها تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول