اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم:

نتیجه تساوی مقابل ذوب آهن رضایت‌بخش نیست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم از نتیجه به دست آمده تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال امید ابراز نارضایتی کرد.

نتیجه تساوی مقابل ذوب آهن رضایت‌بخش نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمحسن بابامیری پنجشنبه شب بعد از پایان دیدار تیمش با امید ذوب آهن اصهفان در هفته دوم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور که در مجموعه ورزشی تختی قم با تساوی یک بر یک به پایان رسید، در گفت و گو با خبرنگار فارس، تصریح کرد: هرگز از نتیجه به دست آمده راضی نیستم زیرا باید این دیدار با با پیروزی پشت سر می‌گذاشتیم.
وی اظهار داشت: نمایش ما در این دیدار در مقایسه با مسابقه هفته گذشته مقابل ابومسلم مشهد اصلا راضی کننده نبود، ما در این دیدار موقعیت‌های گل زیادی در مقابل دروازه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان داشتیم اما متاسفانه هیچ کدام به گل تبدیل نشد.
سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم افزود: اطلاعات خوبی از تیم فوتبال امید ذوب آهن اصفهان داشتیم و حتی می‌دانستیم که آنها تاکتیک بازی مستقیم را انجام می‌دهند و بیشتر به دنبال توپ‌های برگشتی بودند تا موقعیت گل ایجاد کنند.
وی تاکید کرد: در طول تمام زمان‌های مسابقه به هیچ عنوان به راحتی اجازه ندادیم تیم ذوب آهن در مقابل دروازه ما صاحب موقعیت گل شود و گلی هم که آنها به ثمر رساندند حاصل ضربه آزادی بود که داور مسابقه برای این تیم گرفت.
بابامیری یاد آور شد: ذوبی‌ها میانگین قدی بلندتری نسبت به بازیکنان ما داشتند ضمن اینکه در جنگ‌های تن به تن نیز از قدرت بدنی بالایی برخوردار بودند، با این حال می‌توانستیم در این مسابقه خانگی به پیروزی و سه امتیاز برسیم.
وی بیان داشت: بازیکنان ما در طول تمام زمان‌های این مسابقه کار دفاعی و جلوگیری از نفوذ حریف را به خوبی انجام دادند اما در حمله خوب نبودیم، تاکتیک ما ارسال از جناحین نبود اما بازیکنان به لحاظ اینکه زیر فشار بودند تصمیم به انتخاب این نوع شیوه بازی گرفتند.
سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم خاطرنشان کرد: به نمایندگی از تمام همکارانم در کادر فنی از تک تک بازیکنان خوب، جوان و خوش آتیه تیم فوتبال امید صبای قم صمیمانه تشکر می‌کنیم زیرا انصافا با انگیزه، غیرت و تلاش زیاد به فکر موفقیت تیم هستند و این یک سرمایه ارزشمند برای فوتبال قم است.
وی تصریح کرد: از امروز تمام تمرکز خود را به بازی آینده معطوف می‌کنیم تا بتوانیم در دیدار خارج از خانه مقابل تیم فوتبال امید نساجی قائمشهر سه امتیازی بازی را کسب کرده و همچنان جایگاه خود را در بالای جدول رده بندی حفظ کنیم.
تیم فوتبال امید صبای قم که در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور مقابل ابومسلم مشهد در دیداری خارج از خانه به برتری دو بر صفر دست یافته بود، در هفته دوم در خانه با تساوی یک بر یک مقابل ذوب آهن اصفهان متوقف شد تا با چهار امتیاز در بین سه تیم بالای جدول رده بندی قرار بگیرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول