اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسیحی مسلمان شده از آلمان:

انقلاب ایران متعلق به تمام مردم دنیاست

خبرگزاری فارس: مسیحی مسلمان شده از آلمان گفت: انقلاب اسلامی تنها برای مردم این کشور نبوده بلکه متعلق به تمام مردم دنیاست.

انقلاب ایران متعلق به تمام مردم دنیاست
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مریم ورونیکا در همایش سفر از مسیحیت به اسلام در مجتمع خاتم‌الانبیا (ص) این شهر به کشور آلمان اشاره کرد و اظهار داشت: آلمان پس از جنگ جهانی دوم به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم شده بود و خانواده‌ام در شهر برلین در آلمان شرقی زندگی می‌کردند.
وی ادامه داد: در زمان حکومت کمونیست‌ها در آلمان شرقی دیواری بین دو آلمان کشیده شده بود و پس از فروپاشی نظام کمونیستی این دیوار تخریب شده و دو آلمان به هم پیوستند.
ورونیکا با بیان اینکه در کشوری بدون شناخت از خدا متولد شده و بزرگ شدم، خاطرنشان کرد: از وقتی خود را شناختم دچار اضطراب و استرس بودم.

*تمام مردم در کشور شیعه در محبت شنا می‌کنند
مسیحی مسلمان شده از آلمان زندگی بدون دین و معنویت را بر جسم انسان تاثیرگذار خواند و تصریح کرد: در کشور شیعه تمام مردم در محبت شنا می‌کنند اما انسان تنها و بدون دین نمی‌تواند به زندگی ادامه دهد.
وی زندگی انسان را نیازمند چارچوبی از طرف خداوند عنوان کرد و ابراز داشت: کمونیست‌ها فطرت و عاطفه انسانی را از مردم گرفته بودند.
ورونیکا با اشاره به اینکه در جامعه ماشینی و یخ‌زده کمونیستی احساس دلتنگی به خدا داشتم، گفت: دنیای غرب ظاهری رنگارنگ و فریبنده دارد اما درون آن تهی است.
مسیحی مسلمان شده از آلمان ازدواج با همسر ایرانی را سبب آشنایی با دین اسلام عنوان کرد و بیان داشت: در مدت یک هفته در دیدار از ایران نماز را یاد گرفتم و برای نخستین بار در ماه مبارک رمضان روزه گرفتم.
وی نماز را آرامش‌بخش انسان نامید و یادآور شد: در غرب برای رعایت حجاب ما را مورد اذیت قرار می‌دادند اما در ایران راحت زندگی می‌کنیم.
ورونیکا به زندگی در شهر قم اشاره کرد و اذعان داشت: زندگی در شهر قم توفیق می‌خواهد و انسان نخست باید دارای معرفت شده و بعد در این شهر زندگی کند.
مسیحی مسلمان شده از آلمان کسب معرفت را نیازمند تلاش دانست و متذکر شد: از دنیا برای آخرت باید استفاده کرد.

*استفاده از محصولات غربی موجب فاصله از معنویت می‌شود
وی با بیان اینکه تربیت فرزندان نیاز به حوصله دارد، اظهار داشت: استفاده از محصولات غربی موجب فاصله از معنویت می‌شود.
ورونیکا کسب معرفت خود را مدیون سفره اهل بیت (ع) عنوان کرد و افزود: محبت تنها در کشور ایران وجود دارد و به این دلیل می‌گویند ایران کشور امام زمان (عج) است.
مسیحی مسلمان شده از آلمان اسلام را شیرین‌ترین دین معرفی کرد و تصریح کرد: هنوز به عرفان اسلام نرسیده‌ایم و باید آن را درک کرده و وارد زندگی خود کنیم.
وی با تاکید براینکه انسان از خودشناسی به خداشناسی می‌رسد، ابراز داشت: شیعه مسئولیت سنگینی به عهده دارد و با آرامش و اخلاق خوب باید دین را به دیگران عملاً آموزش دهد.

* انقلاب ایران متعلق به تمام مردم دنیاست
ورونیکا به وقوع انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) در ایران اشاره کرد و بیان داشت: انقلاب اسلامی تنها برای مردم این کشور نبوده بلکه متعلق به تمام مردم دنیاست.
مسیحی مسلمان شده از آلمان با اشاره به اینکه تمام انسان‌ها به دنبال آرامش هستند، گفت: بدون آرامش مشکلات برطرف نمی‌شود.
وی اسلام را دین معجزه‌گر توصیف کرد و یادآور شد: تنها بر سفره اهل بیت (ع) می‌توان شیعه شد.
ورونیکا بر مسئولیت تمام افراد نسبت به جامعه تاکید کرد، و اظهار داشت: آزادی در جامعه اسلامی وجود دارد در حالی که مردم در غرب تصمیم گیرنده نیستند.
مسیحی مسلمان شده از آلمان با اشاره به اینکه خداوند به شیعه تمام نعمت‌ها را داده است، اذعان داشت: کلید استفاده از آن قرآن و اهل بیت (ع) است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول