اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فاروج در گفت و گو با فارس:

دستگاه‌های مسئول با تبلیغات انتخاباتی زود‌هنگام برخورد کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه فاروج خواستار برخورد دستگاه‌های مسئول با تبلیغات زودهنگام در انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

دستگاه‌های مسئول با تبلیغات انتخاباتی زود‌هنگام برخورد کنند
حجت‌الاسلام عباسعلی احمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: تبلیغات زودهنگامی که از سوی داوطلبان احتمالی انتخابات آتی مجلس در قالب‌های مختلف انجام شده، تخلف از قانون است.
وی با تاکید بر اینکه انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی حساس‌ترین انتخابات‌های کشور است، تصریح کرد: تبلیغات انتخاباتی باید در چارچوب قانون و در مهلت تعیین شده از سوی دستگاه‌های مسئول برگزار شود.
حجت‌الاسلام احمدزاده با بیان اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت حداکثری مردم مهم است، گفت: قرآن و دین اسلام برای مشارکت و حضور مردم در برنامه‌های نظام اسلامی توصیه‌های زیادی داشته است.
وی با تاکید بر اینکه مردم باید در پیشرفت‌ها و توسعه کشور حضوری فعالانه داشته باشند، افزود: البته در این بخش از ابتدای انقلاب به همین شکل نیز بوده است.
امام جمعه فاروج ادامه داد: با وجود هجمه‌های دشمنان، مردم در عرصه‌های مختلف دفاع از نظام و عرصه‌های مشارکت، حضوری چشمگیر داشته‌اند.
وی با تاکید بر اینکه حضور مردم در صحنه‌های نظام اسلامی و انتخابات در مقایسه با سایر کشورها کم نظیر است، گفت: مردم در انتخابات آتی باید افرادی را انتخاب کنند که فارغ از مسائل قومیتی، سیاسی و جناحی بوده و صرفاً به فکر نظام و مردم باشند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی فاروج اظهار داشت: آنچه که حوزه عمل در این عرصه است، ملاک‌های دینی بوده و شخص اصلح، مؤمن و به اعتقادات پایبند بوده و طبیعتاً اگر فرد با ایمان باشد، ارزش‌های دینی را حفظ و بر اصول پایبند خواهد بود.
وی کارآمدی را از دیگر ویژگی‌های نمایندگان مجلس برشمرد و گفت: توانایی‌های علمی و فکری باید مورد توجه قرار گیرد، ممکن است فردی مؤمن باشد ولی در پیشبرد امور موفق نباشد، لذا باید فردی را انتخاب کرد که از عهده این مسئولیت‌ها برآمده و خودش را وقف مردم بکند.
حجت‌الاسلام احمدزاده دلسوز بودن برای مردم و وقف مردم کردن را از دیگر ویژگی‌های نمایندگان برشمرد و گفت: بعضاً مشاهده شده که برخی از فعالیت‌ها به نام مردم شروع شده و به نام خود شخص پیگیر شونده تمام می‌شود و این حرکت صرفاً برای منافع شخص و یا اشخاص استفاده و به کار برده می‌شود، لذا باید در خدمت مردم و ارزش‌های دینی بودن یکی از مهم‌ترین شرایط برای احراز نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد توجه قرار بگیرد.
نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفند امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول