اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آستارا:

فعالان اقتصادی نیازمند حمایت هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار آستارا گفت: فعالان اقتصادی در حوزه‌های مختلف نیاز به حمایت مسئولان دارند.

فعالان اقتصادی نیازمند حمایت هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، کیوان اسدپور در جمع فعالان اقتصادی این شهرستان اظهار داشت: توجه ویژه رئیس کل گمرک ایران به آستارا به عنوان مهم‌ترین گمرک کشور یکی از خواسته‌های اصلی مسئولان شهرستانی بوده و حضور امام جمعه در این جلسه نشان دهنده اهمیت گمرک این شهرستان است.
اسدپور با اشاره به سال جهاد اقتصادی، خواستار توسعه و پیشرفت گمرک آستارا شد و افزود: یکی از مشکلاتی که این گمرک با آن مواجه شده بحث ترمیم محوطه آن است که در حال حاضر وجود محوطه نامناسب در این گمرک در حد و شان گمرک جمهوری اسلامی ایران نیست که امیدواریم با توجه ویژه رئیس کل گمرک ایران این مشکل برطرف شود.
وی با بیان اینکه گمرک ظرفیت زیادی برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری در سال جهاد اقتصادی دارد، بیان داشت: شهرستان مرزی آستارا پیشانی و ویترین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و با توجه به اینکه اتباع خارجی به محض ورود به خاک کشورمان از این مرز، آستارا را مشاهده می‌کنند باید توجه ویژه‌ای به این شهرستان از طرف مسئولان کشوری صورت گیرد.
این مسئول ادامه داد: منافع اقتصادی دولت باید در گمرک تامین شود و با توجه به اینکه مسئولان شهرستانی نگاه ویژه‌ای به این شهرستان مرزی دارند همواره از گمرک حمایت کرده و در راستای توسعه گمرک کمک‌های شایانی انجام داده‌اند.
فرماندار آستارا اذعان داشت: گمرک یک ارگان ملی است و نمی‌توان مشکلات آن را به صورت بومی حل کرد و باید با نگاه ملی و کارشناسی شده مشکلات به وجود آمده را برطرف کرد.
و با قدردانی از سفر رئیس کل گمرک ایران به آستارا و توجه ویژه وی به گمرک این شهرستان، خواستار برطرف شدن هر چه سریع تر مشکلات این گمرک شد.
وی تصریح کرد: آستارا یکی از امن‌ترین مرزهای کشور محسوب می‌شود که این امنیت در گرو همکاری مرزنشینان غیور و مرزبانان هوشیار و تعامل خوب مسئولان شهرستانی انجام گرفته است.
در این مراسم برخی از مسئولان شهرستانی با بیان مشکلات حوزه‌های مرتبط با گمرک، خواستار برطرف شدن آن از طرف رئیس کل گمرک ایران شدند و وی نیز برای برطرف شدن این مشکلات قول مساعد داد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول