اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

نگاه بی‌طرفانه در انتخابات مجلس داشته باشیم

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: باید در انتخابات مجلس نگاه بی‌طرفانه داشته باشیم؛ هدف حضور پرشور مردم و اجرای انتخابات سالم است که قول می‌دهیم با تمام وجود از رای مردم حفاظت کنیم.

نگاه بی‌طرفانه در انتخابات مجلس داشته باشیم
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه سید دادوش هاشمی در جلسه شورای اداری که در سالن شهدای استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به حضور گسترده مردم در استقبال از مقام معظم رهبری افزود: استقبال و شادی مردم از حضور مقام معظم رهبری در استان حماسه‌ای به وجود آورد که نام مردم کرمانشاه را در تاریخ ماندگار کرد.
استاندار کرمانشاه روحیه ولایتمداری مردم استان را تحسین کرد و ادامه داد: روحیه همکاری و ولایتمداری مردم استان کرمانشاه زبانزد خاص و عام شده است.
وی اضافه کرد: حضور مردم در صحنه بسیار زیبا بود به طوری که همگان را متحیر کرد و نشان دهنده عشق به ولایت و نظام بود.
هاشمی با اشاره به نقش منفور مسئولان نظام‌های دشمنان در میان مردمان آنها، افزود: دشمنان فکر می‌کردند مثل خودشان مسئولان نظام ما نیز در میان مردم محبوبیت ندارند اما مردم کرمانشاه نشان دادند که رهبر و انقلاب تا چه اندازه محبوبیت دارند و وابستگی و اشتیاق خود را به آنان نشان دادند.
وی با اشاره به برکات معنوی حضور رهبر انقلاب در استان خاطر‌نشان کرد‌: بعد از سفر 9 روزه رهبری به استان و رفتن ایشان، غبار غم استان را فرا گرفت و همه مردم را غمگین کرد.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: همه اقشار مختلف مردم اعم از بازاری، دانشجو، بسیجیان و ... از برکات این حضور معنوی بهره‌مند شدند و امیدواریم این روحیه همکاری همچنان باقی بماند.
هاشمی در ادامه با اشاره به نقش مسئولان در سفر رهبری اظهار داشت: مسئولان نیز همگی نهایت سعی و تلاش خود را کردند تا برنامه‌ها به خوبی برگزار شود.
وی اظهار داشت: من در همکاری مسئولان شگفتی دیدم که اگر این روحیه همکاری استمرار پیدا کند پیشرفت‌های ما بیشتر می‌شود؛ در این چند روز باورمان شد که اگر بخواهیم می‌توانیم کارها را در زمان کوتاه‌تری انجام دهیم.
استاندار کرمانشاه ضمن تشکر از تمامی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی، نظامی و دیگر دستگاه‌ها که مستقیما در صحنه حضور داشتند و بیشتر بار بر دوششان بود، گفت: همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها از جمله ‌شهرداری، سازمان‌ تبلیغات، اداره راه و ترابری، دانشگاه‌ها، اداره برق، سازمان هلال احمر، صدا و سیما و ... نهایت همکاری را برای هر چه با‌شکوه‌تر شدن این سفر انجام دادند که از تمامی این ارگان‌ها تشکر می‌کنیم.
هاشمی با بیان اینکه علاوه بر برکات معنوی، این سفر برکات مادی زیادی هم برای استان به ارمغان داشت، اظهار داشت: در این سفر پر برکت، مصوبات خوبی به تصویب رسید که باعث رشد و آبادانی استان کرمانشاه می‌شود.
وی اضافه کرد: هر طرحی که برای رشد و توسعه زیر‌بنایی استان لازم بوده در این برنامه‌ها گنجانده شده است. رئیس جمهور نیز به وزرا برای تسریع در اجرای پروژه‌ها تاکید کرد که باید همکاری لازم را داشته باشند که وزرا نیز واقعا همکاری وافری را داشتند.
استاندار کرمانشاه اظهار امیدواری کرد؛ استان کرمانشاه بتواند در خصوص اشتغال که رهبر تاکید زیادی برای حل این مشکل داشتند، پیشرفت کند و این معضل به زودی حل شود.
هاشمی به پیشرفت در پروژه راه‌آهن کرمانشاه ـ خسروی اشاره کرد و گفت: قرار بود یک هفته پس از رفتن رهبر انقلاب از کرمانشاه جلسه‌ای در این خصوص تشکیل شود اما برای تسریع در کار ظرف 2 روز بعد از رفتن ایشان تشکیل جلسه دادیم و مصوبات این پروژه تصویب شد.
وی افزود: در جلسه‌ای که با حضور دستگاه‌های اجرایی در تهران داشتیم قرار شد که فردا معاونت برنامه‌ریزی و راهبردی از تعدادی از روستاها بازدید کند و بعد از بازدید جلسه ای در خصوص توسعه روستایی تشکیل دهیم.
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: روز شنبه 7 آبان‌ماه جلسه‌ای برای قطعی کردن مصوبات تشکیل می‌دهیم تا مصوبات را بررسی کنیم و اگر اشکالی وجود دارد آن را بر‌طرف کنیم.
هاشمی با تاکید بر اینکه ما همگی تعهد اخلاقی داریم که به طور جدی به دنبال تحقق مصوبات باشیم، افزود: احمدی‌نژاد نیز برای ایجاد این حماسه در استقبال از رهبری از مردم کرمانشاه تشکر کرد؛ استقبال تاریخی از رهبری باعث شد در همه جا از کرمانشاه به خوبی و خوشی نام ببرند.
وی با اشاره به نزدیک شدن به آستانه برگزاری انتخابات گفت: دشمنان‌ به دنبال برنامه‌هایی برای ایجاد تنش در کشور هستند لذا ما باید با تمام توان از جمهوری اسلامی حفاظت کنیم و به دنبال برگزاری انتخاباتی پر‌شور و حال، سالم و در‌خور شان ایرانی در استان باشیم.
استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: باید در انتخابات نگاه بی‌طرفانه داشته باشیم‌ و هدف حضور مردم و اجرای انتخابات سالم است که ما نیز قول می‌دهیم با تمام وجود از رای مردم حفاظت کنیم.
وی به تاکید مقام معظم رهبری در خوشرویی با مردم اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر تاکید داشتند که مسئولان در تمام ملاقات‌ها‌ی عمومی مردم را بپذیرند و حتی اگر کاری نمی‌توانند بکنند با خوشرویی با مردم رفتار کنند‌.
استاندار کرمانشاه به مسئولانی که پروژه عمرانی در دست دارند متذکر شد که از پروژه‌هایشان دیدن کنند.
هاشمی با اشاره به اینکه باید به سمت دولت الکترونیک پیش برویم، ادامه داد: همه اطلاعات در خصوص بودجه‌ها از طریق پورتال استانداری قابل دسترسی است و دیگر مکاتبه نخواهد شد‌.
استاندار کرمانشاه به مسئولانی که پروژه عمرانی در دست دارند متذکر شد که از پروژه‌هایشان دیدن کنند.
وی در خصوص مشکلات جایگاه‌های سی‌ان‌جی که چند روز است در کرمانشاه به وجود آمده است، اضافه کرد: این طور مشکلات سبب بد‌بینی به نظام می‌شود لذا مسئولان باید راهکار پیدا کنند و نگذارند اینطور مشکلاتی موجبات بد‌بینی مردم به نظام را فراهم کند.
استاندار کرمانشاه از همه دستگاه‌ها خواست که با اداره آمار همکاری کنند و گفت: مسئولانی که در این زمینه همکاری نکنند دیگر مسئول ما نیستند.
وی در پایان افزود: امروز مجلس و دولت عزم جدی دارد که هر کاری از دستش ساخته است برای مردم انجام دهد‌.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول