اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

فرهنگ و هنر در جامعه نیازمند بازار سازی است

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مشهد گفت: مسئله فرهنگ و هنر در جامعه نیازمند بازار سازی است.

فرهنگ و هنر در جامعه نیازمند بازار سازی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار اعضای ماهنامه فرهنگی و تحلیلی راه وابسته به دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مردم مشهد اظهار داشت: انجام کارهای فرهنگی از گرایش‌های و علاقه‌های شخصی خود افراد است و الزامات اقتصادی، اجتماعی و زندگی شما را وادار به انجام چنین کارهایی نکرده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این مطلب که مسئله توسعه کارهای فرهنگی نیازمند سیستم خاصی است، تصریح کرد: با تکیه به دولت، بر رشد و توسعه کارهای فرهنگی حساب نمی‌توان کرد، انجام چنین کارهای نیازمند یک روش خاصی است.
به گفته وی در حوزه انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری باید در جامعه برای این‌گونه فعالیت‌ها و دستاوردهای آن مخاطب ایجاد کرد.
وی گفت: اگر محصولات شما در مسیر ارزش‌ها باشد دیگر تعارضی با جریان‌های دینی، ارزشی و فطری مردم پیدا نکرده و شما بازاری قوی پیدا می‌کنید که نتیجه آن عدم نیاز به حمایت مسئولان و قسمت‌های دولتی و حکومتی نخواهید داشت.
امام جمعه مشهد با تاکید بر این مطلب که مسئله فرهنگ و هنر در جامعه نیازمند بازارسازی است، تصریح کرد: اگر در این زمینه موفق شویم و در راستای اهداف انقلاب اسلامی و دین مردم قدم برداریم بازار رایجی ایجاد می‌شود.
وی با اشاره به این مطلب که در زمینه فرهنگ و هنر راهی که در کشور وجود دارد غلط است، گفت: اگر هنر در راستای جریان فطری جامعه قرار گیرد موفق می‌شود و همچنین اگر در تعارض با دین مردم قرار گیرد شکست می‌خورد.
عضو مجلس خبرگان رهبری تعارض محصولات فرهنگی با ارزش‌های انقلابی و دینی مردم را از عوامل شکست فعالان فرهنگی دانست و ادامه داد: شما باید برای عرضه محصولات خود بازارسازی در راستای انقلاب و دین مردم انجام دهید زیرا تجربه نشان می‌دهد از صدر اسلام تاکنون هیچ جریان متعارضی نتوانسته است نهادینه شده و تداوم یابد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول