اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی همایشی صورت گرفت؛

تجلیل از۶۰ بازنشسته فرماندهی انتظامی نایین

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نایین گفت: از حدود ۶۰ نفر از بازنشستگان نیروی انتظامی شهرستان نایین با اهدای هدایایی به رسم یادبود تقدیر و تشکر شد.

تجلیل از۶۰ بازنشسته فرماندهی انتظامی نایین
به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، محمد علی یوسلیانی بعد از ظهر امروز در جلسه تجلیل از بازنشستگان نیروی انتظامی در محل بقعه تاریخی مصلای شهرستان نایین اظهار داشت: توسعه پویا و بالنده و پایدار در بستر امنیت تحقق می‌یابد و امنیت حاصل تلاش‌های مستمر همراه با ایثار و فداکاری سخت کوشانی است که دل در گرو ولایت و خدمت به مردم شریف دارند.
وی ادامه داد: عمود خیمه ایجاد امنیت در نظام اسلامی ولایت فقیه است که با تلاش و ایثار و خدمت خالصانه حول این محور محقق می‌شود.
فرمانده انتظامی شهرستان نایین با اشاره به اینکه تجربه مقدم بر علم است، تصریح کرد: در این میان، بازنشستگان نیروهای مسلح، گنجینه‌هایی از تجربه و علم به برکت سه دهه خدمت خالصانه در این نیرو هستند که باید از وجود آنان بیش از پیش بهره برد و بدانیم که نسل جوان ما بدون استفاده از این تجربیات هیچ پیشرفتی کسب نمی‌کند.
وی با بیان اینکه باز‌نشستگان نیروی انتظامی سرشار از تجربه و دانش برای پیشبرد اهداف انقلاب و پیاده‌سازی آرمان‌های رهبری هستند، افزود: از این رو در سطح شهرستان در تلاشیم که در حوزه‌‌های مختلف اعم از اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از ظرفیت‌های موجود این گنجینه‌های تجربه به نحو احسن استفاده کنیم.
یوسلیانی با تاکید بر اینکه اهمیت و توجه به بازنشستگان سرافرازی این نیرو را به دنبال دارد، افزود: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بازنشستگان آیینه شاغلان هستند و در این راه از تمام راهنمایی‌ها و تجارب این عزیزان در بحث‌های اجتماعی و امنیتی بهره می‌بریم.
وی با اشاره به اینکه بازنشستگان این نیرو عمری را در خدمت خالصانه به مردم گذرانده‌اند، افزود: ما به دنبال این هستیم که امنیت را مردمی کنیم و در این راستا بازنشستگان با یک عمر تلاش در این نیرو، کارشناسان حاضر در سطح جامعه هستند که به خوبی می‌توانند مسائل و مشکلات موجود در طرح‌های اجرا شده را به سازمان گزارش کرده و در راستای اصلاح و بهبود روند اجرای برنامه قدم برداریم.
فرمانده انتظامی شهرستان نایین با اشاره به اهداف برگزاری این جلسه گفت: ما در این جلسه علاوه بر تجدید دیدار و نشستی صمیمانه با بازنشستگان نیروی انتظامی و آگاهی از مسائل و مشکلات آنان، به دنبال ایجاد ارتباطی دوسویه با آنان و استفاده از نظرات و تجربیات آنها هستیم.
وی با تاکید بر تکریم بازنشستگان نیروهای انتظامی گفت: در این راستا در طول سال برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود که عمده‌ترین آن تجلیل از باز‌نشستگان در طول یک همایش با حضور تمام باز‌نشستگان و خانواده‌های آنان است که هر سال این همایش برگزار می‌شود.
یوسلیانی افزود: همچنین در نظر است مکانی برای گردهمایی‌ها و نشست‌های صمیمانه این عزیزان در نظر گرفته شود و همچنین نشست‌های صمیمانه با فرماندهی انتظامی هر دو هفته یک بار برگزار شود.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان نایین بازنشسته‌ای داریم که بیش از ۴۰ سال از بازنشستگی او می‌گذرد، گفت: از ۶۰ نفر از بازنشستگان نیروی انتظامی شهرستان نایین در این جلسه با اهدای هدایایی تقدیر و تشکر می‌شود که امیدواریم با این کار تشکر و تقدیری هر چند ناچیز، از تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی و صادقانه این عزیزان داشته باشیم.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول