اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان بنادر و دریانوردی بندرلنگه؛

تنها دریانورد بازمانده از جنگ جهانی دوم تقدیر شد

خبرگزاری فارس: تنها دریانورد بازمانده از جنگ جهانی دوم توسط مسئولان بنادر و دریانوردی بندرلنگه مورد تقدیر قرار گرفت.

تنها دریانورد بازمانده از جنگ جهانی دوم تقدیر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، موسی غلامپور تنها دریانورد بازمانده از جنگ جهانی دوم که هم اکنون 93 سال سن دارد ظهر امروز توسط مسئولان بنادر و دریانوردی این شهرستان به عنوان پیشکسوت دریایی مورد تقدیر قرار گرفت.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه ضمن تقدیر از این دریانورد کهن سال، تجلیل از پیشکسوتان دریایی را از جمله وظایف اصلی متولیان صنعت دریانوردی دانست و گفت: استفاده از تجربیاتی که این دریانوردان به سختی و به چه گرانی بدست آوردند در صورتی که با تکنولوژی روز دریانوردی عجین شود، بازخوردی اصولی و عملی خواهد داشت.
موسی غلامپور که در بستر بیماری به سر می‌برد با ابراز رضایت از جامعه دریایی استان، با اشاره به حادثه حمله زیر دریایی ژاپنی به شناورهای چوبی دریانوردان بندر کنگ در آخرین سال جنگ جهانی دوم، گفت: در سن 16 سالگی طعم تلخ بزرگترین اتفاق تاریخ بشر را در خلیج عدن، جایی که امروز کشتی‌ها مورد حمله دزدان دریایی قرار می‌گیرند، چشیدم و شاهد مرگ 32 نفر از دوستان خود بودم.
در پایان این دیدار که با حضور مسئولان اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه و جمعی از مدیران دریایی و ناخدایان و شورای شهر بندر کنگ همراه بود، مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه با اهدای هدیه، لوح تقدیر و تندیس دریانوردی از موسی غلامپور تنها بازمانده از جنگ جهانی دوم تقدیر کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول