اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی دریایی ارتش تأکید کرد:

شعارهای حسینی و انقلابی راه پیروزی بر جنگ نرم

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با شعارهای حسینی و انقلابی که نسل اول انقلاب به آن مسلح بودند، می‌توانیم بر جنگ نرم دشمن هم پیروز شویم.

شعارهای حسینی و انقلابی راه پیروزی بر جنگ نرم
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حبیب‌الله سیاری ظهر امروز در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی، فرهنگی و ورزشی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دشمنان نظام اسلامی را در مقابل اقتدار جمهوری اسلامی ضعیف عنوان کرد و اظهار داشت: زمانی که دشمن به ایران حمله کرد، غافل از این بود که تمام مردم در صحنه هستند.
وی ابراز داشت: دشمن پس از هشت سال از ملت ایران شکست خورد، زیرا این حضور و اقتدار با پیروی از ولایت و رهبری همراه بود.
سیاری خطاب به جوانان بیان داشت: شما جوانان امروز از راه جنگ نرم و شبیخون فرهنگی مورد حمله دشمنان هستید، زیرا دشمنان می‌دانند در جنگ سخت نمی‌توانند بر ما پیروز شوند.
وی با تأکید بر اینکه اگر پیرو ولایت و رهبری باشیم، بصیرت لازم را به دست می‌آوریم، تصریح کرد: فردی که دارای بصیرت باشد، حرکتش در مسیر ولایت و اقتدار است.
سیاری با اعلام آمادگی کامل در دفاع از حریم نظام اسلامی خاطرنشان کرد: ما به نیروی انسانی ولایت‌محور نیاز داریم تا بتوانند افرادی سالم و سلحشور در مقابل دشمن باشند.
وی با بیان اینکه باید در مسیر ولایت و قرآن تجهیز شویم تا دشمن نتواند بر ما پیروز شود، ابراز داشت: با شعارهای حسینی و انقلابی که نسل اول انقلاب به آن مسلح بودند، می‌توانیم بر جنگ نرم دشمن هم پیروز شویم.
در این مراسم فرمانده مرکز آموزش نیروی دریایی سیرجان برگزاری این جشنواره را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این جشنواره با هدف تربیت نیروی توانمند عقیدتی و جسمی برگزار شد.
هادی بیات گفت: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در 14 رشته قرآنی و ورزشی به مدت پنج روز به رقابت پرداختند.
به گزارش فارس، در پایان این مراسم از فرمانده مرکز آموزش دریایی سیرجان و برگزیدگان مسابقات قرآنی، فرهنگی و ورزشی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل به عمل آمد.
بر پایه این گزارش همچنین در مراسمی با حضور فرمانده نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران پارک مرکز آموزش پایگاه دریایی سیرجان به بهره‌برداری رسید.
هادی بیات فرمانده مرکز آموزش دریایی سیرجان گفت: این پارک به وسعت 15 هزار متر مربع و با هزینه 600 میلیون ریال از اعتبارات نیروی دریایی احداث شد.
وی ابراز داشت: ایجاد این پارک نقش مؤثری در ایجاد روحیه نشاط در خانواده‌ها و ناویان وظیفه این مرکز دارد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول