اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی استاندار قم:

سفر رهبری به قم سبب پیشرفت گسترده شده است

خبرگزاری فارس: مشاور عالی استاندار قم گفت: سفر مقام معظم رهبری سبب جهشی در پیشرفت قم در زمینه مسائل ساخت و ساز و صنعت شده است.

سفر رهبری به قم سبب پیشرفت گسترده شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه سالنمای خدمت، محمد عرب با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم اظهار داشت: نشان دادن پیشرفت‌ها پس از سفر مقام معظم رهبری از مهم‌ترین ضرورت‌های موجود بوده و به همین منظور با برپایی نمایشگاه‌ها گزارشات و اطلاعات پیشرفت به بازدیدکنندگان و عموم مردم ارائه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه نخستین نمایشگاهی است که با شکوه و عظمت فعالیت‌هایی در زمینه صنعت و توانمندی‌های مردم قم به نمایش می‌گذارد و سرمایه‌های خوبی در این زمینه هزینه شده است.
مشاور عالی استاندار قم با بیان اینکه پس از سفر مقام معظم رهبری حرکتی در راستای پیشرفت استان قم صورت گرفته است، گفت: این حرکت  سبب جهشی در پیشرفت قم در زمینه مسائل ساخت و ساز و صنعت شده است.
وی خاطرنشان کرد: حرکت‌های مناسبی در استان قم پس از پیروزی انقلاب صورت گرفته ولی حرکات توسعه‌ای موجود در این دوره از سفر مقام معظم رهبری شکل یک جهش به خود گرفته است.
عرب بیان کرد: در سفر مقام معظم رهبری به استان قم مسائلی مانند فرهنگی، سیاسی، علمی، عمران و آبادی مورد توجه قرار گرفته ولی در شهر قم به عنوان پایگاه نظام جمهوری اسلامی و مرکز تشیع بیش از همه به فعالیت فرهنگی نیاز داریم.
وی یادآور شد: برپایی نمایشگاه‌ها برای استان و استان‌های همجوار موثر است چراکه پس از برپایی نمایشگاه‌ها و ارزیابی‌های صورت گرفته تحول قابل توجهی در امور انجام می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول