اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

100دانش‌آموز تفرشی به مناطق جنگی اعزام شدند

خبرگزاری فارس: 100 نفر از دانش‌آموزان دوم دبیرستان مدارس شهرستان تفرش برای دیدار از صحنه‌های ایثار و شهادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس عازم مناطق جنگی جنوب کشور شدند.

100دانش‌آموز تفرشی به مناطق جنگی اعزام شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، 100 نفر از دانش‌آموزان دوم دبیرستان مدارس شهرستان تفرش با همکاری مدیریت آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تفرش برای دیدار از صحنه‌های ایثار و شهادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس عازم مناطق جنگی جنوب کشور شدند.
فرمانده سپاه ناحیه تفرش ظهر امروز در مراسم این اعزام اظهار داشت: دانش‌آموزان سال دوم متوسطه در قالب برنامه درسی آمادگی دفاعی راهیان نور در جنوب کشور به مدت سه روز اعزام می‌شوند.
رضا کمانی با اشاره به اهمیت و ضرورت اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی راهیان نور افزود: با توجه به تحول در درس آمادگی دفاعی و رویکرد آشنایی دانش‌آموزان با هشت سال دفاع مقدس این اعزام‌ها تاثیر معنوی مناسبی برای دانش‌آموزان خواهد داشت.
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه خودباوری را از مهمترین تاثیرات درونی این سفرها اعلام کرد و ادامه داد: فرمانده سپاه ناحیه تفرش با بیان اینکه هدف از اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور پیوند نسل سوم با نسل اول انقلاب است، گفت: اردوهای راهیان نور سبب آرامش روحی و تقرب به خداوند متعال است و باید بیشترین بهره را از این فرصت برد.
گفتنی است دانش‌آموزان در این سفر از مناطق یادمان شهدای والفجر 8، یادمان شهید تندگویان، موزه جنگ خرمشهر، یادمان شهدای شلمچه، شهدای هویزه و یادمان شهدای فتح‌المبین بازدید می‌کنند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول