اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران:

ویژه‌نامه شهادت امام جواد(ع) منتشر شد

خبرگزاری فارس: مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از بارگذاری ویژه‌نامه شهادت امام جواد(ع) در این پایگاه همزمان با سالروز شهادت آن حضرت خبر داد.

ویژه‌نامه شهادت امام جواد(ع) منتشر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، محمدتقی جلیلی با اشاره به بخش‌های مختلف این ویژه‌نامه، زندگینامه امام جواد(ع)، سیره آن حضرت، امامت در کودکی، داستان‌هایی از امام جواد(ع)، مناظرات و معجزات و کرامات آن حضرت را به عنوان بخش‌هایی از این ویژه‌نامه دانست.
وی با اشاره به اینکه امام جواد(ع) در سنین کودکی به امامت رسیدند، اظهار کرد: به همین دلیل بخش‌هایی از این ویژه‌نامه با عنوان امامت در کودکی و امام خردسال به این موضوع پرداخته ‌و امامت امام جواد(ع) در کودکی را مورد بررسی قرار داده است.
مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه امام رضا(ع) علاقه بسیاری به فرزند خود امام جواد(ع) داشتند، از توجه به این موضوع در ویژه‌نامه شهادت امام جواد(ع) خبر داد و افزود: در این ویژه‌نامه همچنین به سیره این امام همام پرداخته شده است.
وی از مناظرات امام جواد(ع) به عنوان سندی بر حقانیت شیعه یاد ‌و اضافه کرد: در ویژه‌نامه شهادت امام جواد(ع) مناظره ایشان با یحیی ابن اکثم و نمونه‌هایی از درماندگی فقها و قضات در برابر علم آن حضرت نقل شده است.
جلیلی از معجزات و کرامات امام جواد(ع) به عنوان بخش دیگری از ویژه‌نامه شهادت آن حضرت یاد‌ و عنوان کرد: در این بخش نمونه‌هایی از معجزات نقل‌شده از حضرت جواد(ع) بیان شده است.
وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به استفاده از این ویژه‌نامه می‌توانند به پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی http://www.whc.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول