اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع جهانی شیعه‌شناسی:

وهابیت نطفه شوم استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع جهانی شیعه‌شناسی وهابیت را تنها عامل ایجاد کننده تفرقه میان شیعه و سنی دانست و گفت: وهابیت نطفه شوم استکبار جهانی است.

وهابیت نطفه شوم استکبار جهانی است
حجت‌الاسلام والمسلمین علی انصاری‌ بویراحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان نظام و اسلام برای ایجاد ضعف در بدنه اسلام عنوان کرد و گفت: دشمن، وهابیت را به عنوان یکی از ابزار خود در این زمینه به کار گرفته است.
وی با بیان اینکه وهابیت نطفه شوم استکبار جهانی است، اظهار داشت: این مکتب دروغین با سوءاستفاده از موقعیت خود در بین مسلمانان، سعی در ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی و هجمه به ماهیت تشیع و اسلام است که باید با آموزش‌های فرهنگی، اعتقادی و معنوی نسبت به رفع این فتنه اقدام کرد.
رئیس مجمع جهانی شیعه‌شناسی دشمنان دین مبین اسلام را دو گروه دانست و در این رابطه اعلام کرد: دین اسلام دو دشمن مطرح دارد، یکی از آنها استکبار جهانی است و دومین آنها که خطرناک‌تر است، دشمن درون دینی یا همان وهابیت است که خزنده ولی شتابان در حال فعالیت است اما خطر وهابیت برای بسیاری از افراد محسوس نیست.
وی در ادامه از با اشاره به فرآیندهای تبلیغی وهابیت در بین شیعیان و اهل تسنن، افزود: گاهی از اوقات تبلیغات وهابیت آنچنان تاثیرگذار است که برادران اهل تسنن ما را تبدیل به بمب‌های سیار می‌کند چراکه در اذهان افراد توهمی ایجاد می‌کند که قتل هر شیعه برابر با جاوید شدن در بهشت برین است.
انصاری‌بویراحمدی مکتب تشیع را تنها مکتبی در دنیا دانست که دارای دشمن قسم خورده است و برای نابودی آن بودجه‌های میلیاردی در نظر می‌گیرند و از اجرای انواع جنایات و کارهای ضد اخلاقی برای نابودی تشیع هراسی ندارند.
وی با بیان اینکه سازمان‌های گوناگونی در دنیا وجود دارد که علت تشکیل آنها فعالیت علیه تشیع بوده است، اظهار داشت: دست دشمن از هر آستینی که بیرون آمد، با هوشیاری مسلمانان قطع شد و شکستی دیگر را در پرونده دشمن ثبت کرد که همین امر باعث شد تا دشمن از راهکاری جدید برای مقابله و مبارزه با اسلام و تشیع استفاده کند.
رئیس مجمع جهانی شیعه‌شناسی در ادامه اعلام کرد: راهکار جدید دشمن در مقابله با اسلام و تشیع چیزی جز ایجاد یک دشمن از درون خود اسلام نبود که این راهکار و این تصمیم دلیلی شد بر ایجاد فرقه‌ای ضاله، به نام وهابیت که تمام تلاش خود را در ایجاد تفرقه و دشمنی بین مسلمانان به کار گرفته است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول