اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

هیئت رسیدگی به تخلفات شوراها در فیروزکوه تشکیل شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه اعلام کرد: هیئت رسیدگی به تخلفات شوراها در شهرستان فیروزکوه تشکیل شده است و اگر موردی وجود داشته باشد باید به این شورا ارجاع داده شود.

هیئت رسیدگی به تخلفات شوراها در فیروزکوه تشکیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری عصر امروز در جمع شماری از اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: فیروزکوه یک شهرستان ویژه است و با توجه به فصل زمستان، مهاجرت‏هایی از آن صورت می‏گیرد که ممکن است این اقدام برای برخی افراد فرصت‏هایی را ایجاد کند تا بتوانند به اقدامات نابه‏هنجار خود بپردازند یا سرقت‏هایی در روستاها صورت گیرد که در این زمینه همه باید با نیروی انتظامی در راستای برقراری امنیت مشارکت لازم را داشته باشند.
وی از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها خواست تا با نیروی انتظامی به طور مستمر در ارتباط باشند و به مردم آموزش دهند که مسائل ایمنی را رعایت کنند تا قبل از انجام واقعه‏ای، از آن پیشگیری شود و با این کار به نیروی انتظامی نیز کمک کرده باشیم.
فرماندار شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: همچنین قانون اجرای هدفمندی یارانه‏ها در دست اجراست و باید دانست که توزیع آرد به صورت آزاد انجام می‏شود اما تعاون روستایی تا زمانی که مردم بتوانند روی پای خود بایستند از کمک به آنها دریغ نخواهد کرد.
افشارنادری با بیان اینکه اگر کاستی‏هایی در زمینه سوخت در روستاها وجود دارد باید پیگیری شود، ادامه داد: همه شوراها و دهیاران روستاهای فیروزکوه قانونمند هستند اما باید مرجعی وجود داشته باشد که به تخلفات احتمالی رسیدگی کند و به همین منظور هیئت رسیدگی به تخلفات شوراها در شهرستان فیروزکوه تشکیل شده است و اگر موردی وجود داشته باشد باید به این شورا ارجاع داده شود.
وی تاکید کرد: همه فعالان و دست‏اندرکاران روستاها باید در چارچوب قانون حرکت کنند تا خدای نکرده مجبور نشویم پرونده‏ای را به این هیئت ارجاع دهیم.
فرماندار شهرستان فیروزکوه همچنین از شوراها خواست تا پیگیری‏های لازم برای اجرای طرح‏های هادی را در دستور کار قرار دهند و به عنوان نمایندگان مردم در راستای عمران و آبادانی روستاها فعالیت کنند.
افشارنادری همچنین با بیان اینکه سیل یکی از مهم‏ترین بلایایی است که به بخش کشاورزی خسارت وارد می‏کند، خواستار مشارکت دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها در برگزاری دوره‏های آموزشی همگانی در زمینه کاهش اثرات بلایای طبیعی شد.
وی بیان داشت: در زمینه ایجاد راه‏های مواصلاتی فعالیت‏های خوبی در شهرستان فیروزکوه صورت گرفته و در دو زیرگذر و دوربرگردانی که مشکل وجود داشت، ساماندهی در دستور کار قرار گرفته است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول