اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

دنیا با یک خلأ ‌فکری و ایدئولوژیک مواجه است؛ بسیج باید دست به کار شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دنیا با یک خلأ ‌فکری و ایدئولوژیک مواجه است، گفت: بسیج باید دست به کار شود.

دنیا با یک خلأ ‌فکری و ایدئولوژیک مواجه است؛ بسیج باید دست به کار شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار محمدرضا نقدی‌ ظهر امروز در مجمع عالی بسیج اقشار و مستضعفین حضرت ولیعصر(عج) اظهار داشت: بسیج نباید حالت نمایشی و همایشی و اجتماعاتی داشته باشد. در بسیج نباید تنها یک عده کار کنند و دیگران کنار بایستند و کاری به اوضاع نداشته باشند. معتقدم این بسیج نیست. بسیج باید در یک نظام تربیتی کار مستمر و تربیتی انجام دهد.
وی با اشاره به این که ‌امروزه دنیا با یک خلاء ‌فکری و ایدئولوژیک مواجه است و جایگزینی برای آن ندارد، افزود: اگر غفلت کنیم و یک نقاب شیطانی جای این خلاء را پر کند دوباره باید ظالمانه بودن این قدرت‌های جهانی را به اثبات برسانیم. حداقل دو، سه قرن طول می‌کشد که مجددا مردم بیدار شوند. نباید اجازه دهیم این خلا با چیزی به جز اسلام پر شود.
نقدی تاکید کرد: چندین قرن طول کشید که ثابت شود کاپیتالسیم غلط و جنایتکار است. آن‌ها چندین قرن با کشتار و خون‌ریزی خود دنیا را تصرف و شکنجه‌گاه راه‌اندازی کردند اما امروز که موج بیداری دنیا را فرا گرفته است نباید غفلت کنیم.
وی افزود: ما مسایل حل نشده در کشور کم نداریم؛ مثلا در همین خوزستان بیکاری، سرقت و مفاسد اخلاقی وجود دارد و مسئولان باید با مهارت‌ و دقت، راهکاری برای برطرف کردن آن‌ها پیدا کنند. آن‌ها باید با به کارگیری صحیح مردم در عرصه‌های مختلف، این مشکلات را برطرف کنند؛ همان ‌طوری که در ‌جنگ تحمیلی چنین کاری کردند.
وی گفت: ما می‌توانیم از ظرفیت‌های مردم برای رفع مسایل اقتصادی، مواد مخدر، کنترل بی‌حجابی و بی‌عفتی استفاده و این مشکلات را به راحتی برطرف کنیم.
رییس سازمان بسیج مستضعفین، بیان‌کرد: واحدهای بسیج مانند یک جزیره نیستند بلکه رودخانه‌هایی هستند که باید به یکدیگر بپیوندند. بسیج تشکیلات ساکن نبوده و نباید آن را به یک جزیره تشبیه کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول