اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت فردوس خواستار شد:

اختصاص اعتبار برای مقابله با خشکسالی

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهر فردوس خواستار اختصاص اعتبار لازم برای مقابله با خشکسالی 13 ساله این شهرستان شد.

اختصاص اعتبار برای مقابله با خشکسالی
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مرادی ظهر امروز در جمع مردم فردوس اظهار داشت: شهرستان فردوس سال‌های زیادی با خشکسالی دست و پنجه نرم کرده است و اکنون برای مقابله با این بحران نیاز به اعتبار مکفی است.
وی افزود: از جمله علل بقای یک نظام حاکم، سازگاری تصمیمات، فعالیت‌ها و خط سیر کلی آن با فطرت الهی است و این سبب محبوبیت آن نظام می‌شود.
امام جمعه موقت شهر فردوس تصریح کرد: امروز محصول مجاهدت امام راحل، شهدا و ایثارگران و آحاد ملت ایران به روشنی ملموس است و مردم شهرستان فردوس نیز آمادگی خود را برای حضور در همه عرصه‌ها اعلام می‌کنند.
مرادی یادآور شد: صف‌آرایی مداوم و آشکار دشمن دلیل گویایی بر حرکت موفقیت‌آمیز و پرشتاب انقلاب اسلامی ایران است و ایران اسلامی تحولاتی بزرگی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، نظامی و اقتصادی داشته است.
امام جمعه موقت فردوس خطاب به مردم شهرستان فردوس گفت: مجموعه مطالبات مردمی توسط نماینده ارشد هیئت دولت به صورت کتبی مطرح شده است تا مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.
مرادی افزود: مردم فردوس برای احداث خط آهن سراسری در شهرستان که نوید آن در سفر اول توسط ریاست جمهور داده شده بود، لحظه شماری می‌کنند.
وی تصریح کرد: ایجاد سیکل ترکیبی، سیمان، پتروشیمی و فولاد و سایر صنایع مادر در شهرستان از دیگر خواست‌های مردم شهرستان فردوس است.
فرماندار شهرستان فردوس نیز گفت: ملت ایران در صحنه داخلی و عرصه بین‌المللی کارهای بزرگی انجام داده که هر یک از این کارها سبب برافروخته شدن غضب و خشم دشمن شده است.
عباس اقبال افزود: همه مشکلات شهرستان به صورت مکتوب به استحضار رئیس جمهور می‌رسد و امید است تا با رفع این مشکلات در دولت دهم، غبار محرومیت از چهره زیبای فردوس زدوده شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول