اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام خبر داد:

اعزام 20 هزار دانشجو در قالب کاروان راهیان‌نور به ایلام

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: 20 هزار دانشجو در قالب کاروان راهیان‌نور به ایلام اعزام می‌شوند.

اعزام 20 هزار دانشجو در قالب کاروان راهیان‌نور به ایلام
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، جعفر منتظری ظهر امروز در نشست هماهنگی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان ایلام در قرارگاه امیرالمومنین (ع) بانروشان ایلام اظهار داشت: بازدید از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه می‌دارد.
وی ادامه داد: از اول آبان‌ماه تا پایان آبان‌ماه 20 هزار دانشجو از سراسر کشور در قالب کاروان‌های راهیان‌نور به استان ایلام اعزام می‌شوند.
این مسئول اضافه کرد: وجود 400 نقطه یادمانی و عملیاتی ثبت شده در استان ایلام نشان از ایثار، فداکاری و مقاومت مردم استان ایلام دارد.
منتظری تصریح کرد: مردم مرزدار استان ایلام در طول 8 سال دفاع مقدس درس عزت و آزادگی را به مردم جهان آموختند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: توجه به ایجاد زیرساخت‌ها، امکانات و تجهیزات برای کاروان‌های راهیان‌نور از اولویت‌های کاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام است.
وی ادامه داد: دستگاه‌های مرتبط با موضوع نیز باید در این راستا با اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام همکاری داشته باشند.
با شروع اعزام کاروان‌های راهیان‌نور به مناطق عملیاتی کشور، استان ایلام نیز به‌عنوان یکی از قدم‌گاه‌های شهدا مورد توجه و بازدید کاروان‌های راهیان‌نور قرار می‌گیرد.
در ادامه این نشست نیز اعضا به بحث و تبادل نظر در باره اعزام دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی استان ایلام، توسعه زیرساخت‌ها، جاده‌های دسترسی به مناطق عملیاتی، ساماندهی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای تاثیرگذار بودن بازدید از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی استان ایلام پرداختند. 
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول