اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس گیلان خبر داد:

تشکیل دوره بصیرت در پلیس گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس گیلان از تشکیل دوره بصیرت در این نهاد خبر داد و گفت: امسال دوره‌های بصیرت برای خودسازی بیشتر و رشد اخلاقی پلیس تشکیل شده است.

تشکیل دوره بصیرت در پلیس گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائد رحمتی بعد از ظهر امروز در جلسه نیروی انتظامی استان اظهار داشت: نیروی انتظامی تابع فرمایش‌های مقام معظم رهبری بوده و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مسیر تعالی و ارتقای سطح آگاهی و بصیرت گام بر‌می‌دارد.
وی بر ضرورت علم و آگاهی پلیس نسبت به تحولات منطقه و جهان تاکید کرد و بیان داشت: پلیس به عنوان نیرویی ارزشی و اسلامی باید نسبت به مسائل روز آگاهی داشته باشد تا در برنامه‌ریزی‌ها و انجام مأموریت‌ها به خوبی عمل کند.
فرمانده نیروی انتظامی گیلان یکی از مأموریت‌های مهم امروزه پلیس را انتخابات اعلام کرد و افزود: انتخابات یک بحث مأموریتی و تکلیف شرعی بوده و باید با سهیم شدن در آن سرنوشت خود را به خوبی رقم بزنیم.
وی درباره انتخاب اصلح در انتخابات خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این وضعیت یکی از بهترین راه‌ها توجه به فرمایش‌های مقام معظم رهبری است که به خوبی شرایط یک فرد اصلح را مطرح و تبیین کرده‌اند و باید این ویژگی‌ها را با افرادی که به صحنه می‌آیند مطابقت داده و هر کس این ویژگی‌ها را دارا باشد انتخاب کنیم.
به گفته قائد رحمتی، پلیس امروز با مجهز شدن به فنون، مهارت‌ها و ارتقای سطح دانش و بینش، پلیسی متفاوت‌تر از گذشته است.
وی با تاکید بر رویکردهای پلیس و جامعه محوری آن، یادآور شد: پلیس در کنار انجام ماموریت، پیشگیری اجتماعی و ارتقای سطح آگاهی  مردم را نیز در دستور کار خود قرار داده است.
رئیس پلیس گیلان تشکیل دوره بصیرت در کنار اصلاح رفتار سازمانی که باید مناسب با روز و شایسته از جانب پلیسی اسلامی باشد، را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: از امسال دوره بصیرت برای خودسازی بیشتر و رشد اخلاقی و ارتقای دانایی و بینش پلیس نسبت به مسایل روز و پیرامونی به صورت غیر متمرکز در گیلان آغاز  شده است.
وی با اشاره به اینکه برای پاک کردن زشتی‌ها و ناهنجاری‌ها و اصلاح آن از جامعه به صورت اولی، پلیس خود باید به اخلاق پسندیده، صفات نیک و وارستگی و شایستگی متخلق باشد، تصریح کرد: با توجه به دام‌ها و تهدیدات زیادی که برای پلیس وجود دارد، یکی از راه‌های پیشگیری، تشکیل دوره بصیرت است.
قائد رحمتی افزود: دوره بصیرت، دوره‌ای معنوی محسوب می‌شود و نخستین هدفش، خودسازی و واکسینه کردن در مقابل تهدیدات و زشتی‌ها، ناهنجاری‌ها و انحرافات است.
وی با تاکید بر ضرورت دقت در محتوا و کیفیت دوره و نیز رعایت کمال انضباط، خاطرنشان کرد: پلیس باید دامنش از هرگونه زشتی پاک باشد تا بتواند در این حوزه به خوبی عمل کند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول