اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سرمایه انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

رسیدن به جایگاه 25 درصدی تعاون در اقتصاد نیازمند برنامه‌ریزی گسترده است

خبرگزاری فارس: معاون سرمایه انسانی و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رسیدن به جایگاه 25 درصدی تعاون در حوزه اقتصاد نیازمند همراهی و برنامه‌ریزی گسترده است که آذربایجان‌شرقی می‌تواند در این راستا گام بردارد.

رسیدن به جایگاه 25 درصدی تعاون در اقتصاد نیازمند برنامه‌ریزی گسترده است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین فروزان‌مهر بعد از ظهر امروز در جمع مدیران ارشد آذربایجان‌شرقی جایگاه مدیران برجسته استان را در سطح کشوری مورد تاکید قرار داد. 
معاون سرمایه انسانی و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: در زمینه فعالیت‌های وزارتخانه جدید همکاری مستمر و گسترده مدیران کل استانی احساس می‌شود.
وی در ادامه چابک کردن دولت و فعال کردن بخش خصوصی را زمینه‌ساز رسیدن به نقش 25 درصدی تعاون در اقتصاد دانست و گفت: حوزه جدید گستره فعالیت توسعه یافته‌ای دارد و نقش بخش‌های غیردولتی باید در این راستا گسترده باشد.
وی در ادامه با اشاره به همکاری لطفی‌نژاد در مدیریت کل تعاون کار و رفاه اجتماعی تهران گفت: اعلایی نیز در زمینه مدیریت کلان وزارتخانه‌ای همکاری خواهد داشت.
فروزان‌مهر بیان کرد: دو مدیرکل سابق تعاون، کار و امور اجتماعی آذربایجان‌شرقی در حال حاضر در سطح کشوری نقش ایفا می‌کنند که این موضوع برای مدیریت استان جای افتخار است.
وی همچنین با اشاره به انتخاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: از برنامه‌های مدیر کل جدید در سطح کشوری حمایت خواهد شد و تداوم همکاری با مسئولان ارشد استانی نیز مورد تاکید است.
معاون سرمایه انسانی و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حفاظت از سرمایه انسانی و کاستن از حوادث، تلاش در راستای توسعه تشکل‌های کارگری و کارفرمایی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: استفاده از نقطه‌نظرات کارگران و کارفرمایان در زمینه بهبود فضای کسب و کار ضروری است.
وی با اشاره به تاکیدات رهبری در زمینه تعالی نقش تعاون در اقتصاد کشور گفت: رسیدن به جایگاه 25 درصدی تعاون در حوزه اقتصاد نیازمند همراهی و برنامه‌ریزی گسترده است که آذربایجان‌شرقی می‌تواند با توجه به ظرفیت خود در این راستا گام بردارد.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول