اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 30 گروه؛

رزمایش عملیاتی شرکت برق اردبیل برگزار شد

خبرگزاری فارس: رزمایش عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با شرکت 30 گروه از شهرستان‌های مختلف استان اردبیل برگزار شد.

رزمایش عملیاتی شرکت برق اردبیل برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مانور که پیش از ظهر امروز و به مدت دو ساعت برگزار شد، 30 اکیپ توانمندی‌های خود را در خدمات‌رسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی در مواقع بحرانی و بروز سوانح و اتفاقات ناگوار به نمایش گذاشتند.
مدیر شرکت توزیع برق استان اردبیل در این رزمایش اظهار داشت: انواع اصلاحات مورد نیاز روی شبکه 20 ولتی و پست‌های هوایی، زمینی و خطوط 400 ولتی انجام شده و 700 عایق‌ تیر‌های برق مورددار در جاده اردبیل– خلخال اصلاح شد.
علیرضا علیزاده ادامه داد: شرکت توزیع برق منطقه‌ای استان با انجام این عملیات میزان خاموشی در میزان برق رسانی را به یک منطقه از 60 ساعت به دو ساعت کاهش داده است.
وی با یادآوری اینکه هیچ گونه مشکلی در تولید و توزیع نیروی برق وجود ندارد، گفت: ما آمادگی داریم با تمام ظرفیت و توان کار برق‌رسانی واحد‌های مختلف را انجام دهیم به طوری که بیش از 99 درصد روستاهای بالای 10 خانوار در این استان برق‌دار هستند.
این مسئول هدف از اجرای این مانور را ایجاد آمادگی و حفظ روحیه تلاش و مساعدت همکاران و ساماندهی اکیپ‌ها و نیروها و مدیریت بحران در مواقع اضطراری اعلام کرد و بیان داشت:‌ ما با برگزاری این مانورها تلاش می‌کنیم تا خود را برای زمان وقوع حوادث غیر‌مترقبه به ویژه وقوع زلزله و حوادث دیگر آماده کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیزاده تصریح کرد: هم اکنون در مناطق مختلف با تقسیم‌بندی کارها به صورت گروهی و حجمی فعالیت‌ها را انجام می‌دهیم و این مانورها به صورت فصلی برای آزمایش آمادگی نیروها و تست توانمندی تخصصی واحدها انجام می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشترین مشترکان ما خانگی هستند تلاش می‌کنیم به گونه‌ای فعالیت کنیم تا این مشترکان با کمترین مشکلات و نارسایی‌ها از خدمات این شرکت بهره‌مند شوند اما آمادگی داریم برای سایر مشترکان خود اعم از تجاری و صنعتی نیز به عالی‌ترین شکل ارائه سرویس کنیم.
این مانور با انجام مراحل مختلف توسط نیروهای حاضر و تخصصی با موفقیت به پایان رسید.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول