اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

دشمن ولایت و امامت را هدف قرار داده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: بحث ولایت و امامت را دشمن هدف قرار داده است.

دشمن ولایت و امامت را هدف قرار داده است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیروس صابری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های عید غدیر که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، بیان کرد: برخی جوانان اطلاعات درستی از دین ندارند و عمده مشکل ما همین ناآگاهی است.
وی ادامه داد: برخی که تبلیغ مسیحیت می‌کنند آنچه را می‌گویند که در روایات و احادیث ما آمده است و برای نمونه اخلاقیات و احترام به پدر و مادر را بیان می‌کنند در صورتی که همه این موارد در دین اسلام آمده است ولی ممکن است جوانی چون آشنایی کمی نسبت به اسلام دارد و اطلاعات ضعیفی دارد دنبال چیزی که خود دارد، جای دیگر بگردد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: دشمن بحث ولایت و امامت را هدف قرار داده است و اگر در گذشته در بعضی از برهه‌ها و بعضی مشکلاتی که در کشور پیش می‌آمد، اسم ولایت را نمی‌آورد و می‌گفت ما نمی‌توانیم به تنه بزنیم و فعلا این شاخ و برگ‌ها را کوتاه کنیم و بعد به ریشه و تنه اصلی که ولایت است، برسیم ولی در فتنه 88 به نوعی این را نیز مطرح کردند و مردم نیز به خوبی پاسخ آنها را دادند.
وی عنوان کرد: مردم ما نشان دادند که ولایت‌مدار هستند، در خصوص امامت و ولایت باید کار جدی شود به ویژه در استان ولایت‌مداری چون قزوین بیشتر باید کار شود و ظرفیت‌هایی برای این کار وجود دارد.
صابری با اشاره به برگزاری کنگره غدیر یادآور شد: اقدامی که قرار است در دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دانشگاه‌ها صورت گیرد، خوب است ولی اینکه از اکنون کار شود و در عید غدیر به نتیجه برسد زیباتر است.
وی تأکید کرد: در بحث مقابله با آسیب‌های اجتماعی یکی از کارهایی که می‌شود انجام داد، بالا بردن آگاهی جوانان و نوجوانان و عامه مردم است.
در ادامه دبیر اجرایی بنیاد غدیر در استان قزوین اظهار کرد: بنیاد غدیر در طول سال برنامه‌های خود را به صورت منظم برگزار می‌کند و در دهه امامت و ولایت که از عید قربان تا عید غدیر است این برنامه‌ها به صورت ویژه‌تر برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام علی ارباب افزود: در همین راستا نیز در استان قزوین با برگزاری جلساتی، هماهنگی‌های بین دستگاهی را داشتیم و شور و نشاط در سطح شهر و افزایش بصیرت در خصوص امامت و ولایت مدنظر بنیاد است و در استان قزوین نیز با توجه به سبقه این استان در حوزه فرهنگی و خوشنویسی، کتاب خطبه غدیر را پیشنهاد داده‌ایم.
وی افزود: هر استان در کشور عهده‌دار کاری است به طوری که ساخت انیمیشن در اصفهان و سرود و آواها در فارس صورت می‌گیرد و در قزوین نیز کار کتابت خطبه غدیر صورت می‌گیرد که فراخوان از عید غدیر صورت می‌گیرد و اختتامیه این برنامه دردهه فجر خواهد بود؛ همچنین برنامه دیگر کنگره استانی غدیر است که اقدامات لازم برای برگزاری این کنگره در آبان ماه از دو ما قبل صورت گرفته است.
دبیر اجرایی بنیاد غدیر در استان قزوین تأکید کرد: آنچه در برگزاری برنامه‌هایی دهه امامت و ولایت مدنظر است مردمی برگزار شدن این برنامه‌ها است همچنین انتظار است که ادارات در ایام عید قربان تا غدیر آذین‌بندی و تزئین فضا را داشته باشند به طوری که ایام عید برای شهروندان محسوس باشد و همچنین این فضاسازی باید در مبادی ورودی شهر نیز صورت گیرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول