اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرستان دهاقان:

ایجاد کمربندی دهاقان از مطالبات مردم منطقه است

خبرگزاری فارس: شهردار شهرستان دهاقان خطاب به مسئولان مدیریت استان گفت: شهرستان دهاقان در حال حاضر از 12 دستگاه مینی‌بوس برخوردار بوده، بنابراین ایجاد کمربندی شهر یکی از مطالبات مردم این منطقه است.

ایجاد کمربندی دهاقان از مطالبات مردم منطقه است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شهاب ثابت راسخ صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از 12 پروژه عمرانی در شهرستان دهاقان در جمع مسئولان استانی با بیان اینکه برنامه پنج ساله شهرداری دهاقان تدوین شده است، اظهارداشت: بر اساس این برنامه، این شهرداری از حالت سنتی خارج و به سمت الکترونیکی شدن برای انجام فعالیت‌های خود پیش می‌رود.
وی با اشاره به بهره‌برداری از 12 پروژه عمرانی در دهاقان افزود: این پروژه‌ها با اعتباری افزون بر 45 میلیارد ریال ساخته و امروز به بهره‌برداری رسیده است.
شهردار دهاقان اضافه کرد: احداث میدان حکیم جهانگیرخان قشقایی، آرمستان جدید شهر دهاقان، تملک و احداث باغ بانوان شهرداری دهاقان، ساماندهی گلزار شهدا این شهرستان، ساخت ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی، پیاده روسازی معابر سطح شهر، احداث پارک وصال از جمله پروژه‌های عمرانی شهر دهاقان است که امروز به دست استاندار اصفهان به بهره‌برداری رسید.
وی خطاب به مسئولان مدیریت استان گفت: شهرستان دهاقان در حال حاضر از 12 دستگاه مینی‌بوس برخوردار است، بنابراین ایجاد کمربندی شهر یکی از مطالبات مردم این منطقه است که باید در دستور کار مسئولان استان قرار گیرد.
 ثابت راسخ با اشاره به نیاز شهرستان دهاقان به سازمان حمل و نقل همگانی بیان داشت: کلنگ احداث سازمان حمل و نقل همگانی در جوار ساختمان ایستگاه آتش نشانی دهاقان به دست استاندار بر زمین زده شد.
وی با بیان اینکه طرح مطالعاتی مجموعه گردشگری در این شهر آماده شده است، یادآور شد: شهرداری شهر دهاقان آمادگی دارد که این طرح را در اسرع وقت عملیاتی کند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول