اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست باشگاه صبای قم:

تماشای مسابقه صبای قم و پیام فارس رایگان شد

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه صبای قم از لغو بلیت‌فروشی و رایگان بودن تماشای مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و سرپرست باشگاه صبای قم در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

تماشای مسابقه صبای قم و پیام فارس رایگان شد
محسن رمضان‌بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: این تصمیم با توجه به اهمیت حضور تماشاگران برای حمایت از تیم فوتبال صبای قم در این مسابقه و ایجاد انگیزه به‌ منظور استقبال مردم شریف قم از این بازی اتخاذ شده است.
وی بیان کرد: این تصمیم در مشورت با اعضای هیئت مدیره و مسئولان باشگاه نهایی شد و بدین ترتیب تماشای این دیدار که از ساعت 15 امروز چهارشنبه چهارم آبان ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برگزار می‌شود، برای عموم دوستداران فوتبال رایگان خواهد بود.
سرپرست باشگاه صبای قم افزود: خوشبختانه تیم صبای قم در چهارمین سال حضور در شهر مقدس قم نتایج خوب و در‌خور توجهی کسب کرده است و هم‌اکنون که تیم در شرایط مناسبی برای موفقیت در جام حذفی فوتبال کشور قرار دارد، همچنان مورد حمایت مسئولان استان قرار دارد و اکنون نیازمند دلگرمی تماشاگران و فوتبال دوستان خوب قمی است.
وی نقش حضور صبا در پیشرفت فوتبال استان قم را پررنگ توصیف ‌و تصریح کرد: یقینا در فصل جاری با برنامه‌ریزی بهتر و استفاده از تجربیات لیگی که پشت‌سر گذاشتیم، تلاش خواهیم کرد تا این تیم در لیگ برتر به نفع ورزش استان به نتایج خوب و درخور توجهی دست یابد.
رمضان‌بیگی اظهار کرد: تیم صبا هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی با تمام قوا برابر حریفان به میدان رفت ولی نتایجی که به دست خواهد آمد را باید جزیی از واقعیت فوتبال دانست و امیدوارم این تیم با موفقیت در جام حذفی بتواند بار دیگر سهمیه کشورمان در فصل آینده لیگ قهرمانان فوتبال آسیا را به دست آورد.
وی با اشاره به وضعیت تیم فوتبال صبای قم برای دیدار امروز با پیام مخابرات فارس در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، عنوان کرد: در آخرین تمرین تیم که روز سه‌شنبه در زمین چمن ورزشگاه یادگار امام برگزار شد، تمام نفرات تیم حضور داشتند.
سرپرست باشگاه صبای قم اضافه کرد: در مجموع با توجه به زمان کمی که بعد از بازی سنگین و حساس هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم فوتبال شهرداری تبریز پشت سر گذاشتیم، تیم در شرایط خوبی قرار دارد و امروز به جواز حضور در مرحله بعد دست خواهیم یافت.
مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و پیام مخابرات فارس را که امروز از مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود را محمد کمانی با کمک امیر بهنام حسین نقوی، محمدرضا مازندرانی و جمشید محمدی قضاوت خواهند کرد و خداداد افشاریان نیز ناظر این مسابقه است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول