اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین فصل سفرنامه به سرزمین طلای سرخ؛

مردم فردوس خواستار اجرای راه‌آهن شدند

خبرگزاری فارس: مردم فردوس در استقبال از رئیس جمهور خواستار اجرای خط راه‌آهن و ایجاد اشتغال شدند.

مردم فردوس خواستار اجرای راه‌آهن شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، دقایقی پیش و در حین سخنرانی رئیس جمهور مردم فردوس با بالابردن پلاکاردهایی درخواست‌های خود را مطرح کردند.
برخی از هیئت دولت خواستند تا پیگیر موضوع باند امداد و نجات شهرستان باشند تا اعتبار هزینه شده بر اثر باران و عوامل طبیعی از بین نرود.
موضوع اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی نیز از خواسته‌های مردم به ویژه بانوان فردوس بود.
بانوان شهرستان فردوس همچنین اعلام کردند نیاز به فضایی مختص بانوان دارند تا این قشر نیز بتوانند به ورزش بپردازند و تکمیل پارک بانوان که در دستور کار شهرداری قرار گرفته است باید هرچه سریع‌تر تکمیل شود.
اتصال فردوس به راه‌آهن سراسری و احداث مجموعه فرهنگی از دیگر درخواست‌های مردمی بود، مردم شهرستان فردوس به منظور دیدار با محمود احمدی‌ن‍ژاد از ساعات اولیه صبح امروز در محل ورزشگاه شهید درخشان این شهرستان حاضر شدند.
حتی مردم روستاهای دوردست نیز صبح زود خود را به محل تجمع رساندند.
یکی از شهروندان فردوس در حالی که به سوی ورزشگاه شهید درخشان در حال حرکت بود، گفت: بی‌صبرانه منتظر ورود رئیس جمهور بودم و از روزهای گذشته انتظار این لحظه را کشیدم.
وی افزود: راه‌آهن و ایجاد اشتغال از خواسته‌های همه مردم است و هیئت دولت باید برای رفع بیکاری در شهرهای کوچکی همچون فردوس فکری بکند.
یکی دیگر از شهروندان نیز که تصویری از محمود احمدی‌‌نژاد در دست داشت، گفت: سفر رئیس جمهور به شهرهای کوچک بسیار خوب است و خدا کند که همیشه ادامه داشته باشد.
سعید ذوقی افزود: هیئت دولت با حضور در شهرهای کوچک مشکلات مناطق محروم را مورد بررسی و حل می‌کند.
این شهروند نیز اتصال شهرستان فردوس به شبکه ریلی، ایجاد صنایع مادر و حمایت از سرمایه‌گذاران و همچنین احداث باند امداد و نجات را از جمله خواسته‌ها و مطالبات مردم شهرستان فردوس عنوان کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول