اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر ارتباطات مردمی جمهور خبر داد:

گلایه مردم از عدم پوشش تلفنی محور ترانزیت سربیشه

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر ارتباطات مردمی سفر چهارم رئیس جمهور در سربیشه عدم پوشش تلفنی محور تراتزیت سربیشه میل 78 در مرز ماهیرود را یکی از مشکلات شهرستان سربیشه برشمرد.

گلایه مردم از عدم پوشش تلفنی محور ترانزیت سربیشه
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، موسی عباسی‌مود ظهر امروز در سفر به سربیشه اظهار داشت: هم‌اکنون شهرستان سربیشه در حوزه مخابرات با سه مشکل مواجه است که در بازدید معاون وزیر ارتباطات نسبت به رفع هر چه سریع‌تر این مشکلات تاکید شد.
وی عدم پوشش تلفنی محور ترانزیت سربیشه - میل 78 در مرز ماهیرود را یکی از این مشکلات عنوان کرد و افزود: در این مسیر که دارای 140 کیلومتر مسافت است روزانه تریلرهای ترانزیت زیادی در تردد هستند.
رئیس دفتر ارتباطات مردمی سفر چهارم رئیس جمهور در سربیشه گفت: در دو روستای نوده و شورکه شهرستان سربیشه سه سال است که سیم کارت تلفن همراه توزیع شده است ولی به دلیل نامناسب بودن محل نصب دستگاه‌های GSM، هیچ پوشش مخابراتی وجود ندارد.
وی گفت: عدم پاسخگویی مخابرات برای تلفن خانگی در روستاهای زیر 50 خانوار از دیگر چالش‌ها در سربیشه است چرا که به دلیل خصوصی سازی مخابرات این اقدامات برای آنان در روستاهای با جمعیت پایین توجیه اقتصادی ندارد.
نماینده تام‌الاختیار هیئت دولت در ادامه برنامه‌های خود در شهرستان فردوس نیز از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان بازدید کرد.
روح‌الله احمدزاده کرمانی با حضور در روستاهای بیدسکان، گستج، باداموک و باغستان علیا ضمن دیدار با مردم این روستاها به مشکلات و کمبودهای روستاها نیز رسیدگی کرد.
وی در جمع مردم روستای گستج کار برای خدمت به مردم را نوعی افتخار و نوکری دانست و گفت: سعی دولتمردان بر این است که با تلاش شبانه‌روزی و خالصانه مشکلات مردم را رفع کنند.
وی با اشاره به نگاه ویژه رئیس‌جمهور به روستاها گفت: در دولت‌های بعد از انقلاب توجه چندانی به روستاها نمی‌شد اما احمدی‌نژاد با حضور خود و مسئولان دولتی در دورترین روستاها ثابت کرد که به همه اقشار به ویژه روستائیان توجه خاصی دارد.
در این دیدارها مشکلاتی اعم از کمبود آب آشامیدنی، راه آسفالته، بازسازی ابنیه تاریخی روستاها مطرح شد که نماینده تام‌الاختیار هیئت دولت دستور و قول پیگیری مشکلات را صادر کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول