اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور خدمات‌رسانی به مردم کهگیلویه و بویراحمد؛

تلفن مسئولان بهداشتی و درمانی 24 ساعته روشن باشد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان بهداشتی و درمانی این استان خواست تا به منظور خدمات‌رسانی شبانه‌روزی به مردم و حساسیت بالای کار در این حوزه تلفن همراه خود را هیچگاه خاموش نکنند.

تلفن مسئولان بهداشتی و درمانی 24 ساعته روشن باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسام‌الدین نبوی‌زاده شامگاه سه‌شنبه و پس از دو بازدید سرزده از بیمارستان‌های شهر یاسوج با صدور دستورالعمل 13 ماده‌ای با الزام معاونت درمان به پیگیری درخواست‌های مردمی و گزارش نهایی کارشناسان، خواهان برنامه‌ریزی برای اجرای دقیق آن در بیمارستان‌های دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تاکید بر این‌که کادر درمانی اعم از پرستاری و سایر رده‌های شغلی باید از کارت شناسایی معتبر در هنگام خدمت استفاده کنند، افزود: این مهم می‌طلبد هر‌چه سریع‌تر نسبت به برطرف کردن این مشکل برای پرسنل با مشخصات کامل شامل عکس، نام، نام خانوادگی و مسئولیت اقدام شود.
وی بیان کرد: دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج موظف است موضوع را پیگیری و پاسخ نهایی را حداکثر تا پایان هفته آینده برای جمع‌بندی نهایی به مدیریت دانشگاه ارسال کند.
به گزارش خبرنگار فارس در این بازدید دستور‌العمل شماره یک بیمارستان‌های یاسوج به پرسنل این بیمارستان‌ها ابلاغ شده که در بخشی از این دستورالعمل آمده است: از تاریخ ابلاغ، همه مسئولان بیمارستانی اعم از رئیس بیمارستان، مدیر بیمارستان، مدیر پرستاری، سوپر وایزر‌های در گردش بیمارستان، مسئول خدمات و مسئول امور اداری موظف هستند تلفن همراه خود را به صورت 24 ساعته روشن نگهدارند تا در مواقع ضروری بتوان با آنها ارتباط بر قرار کرد.
همچنین در این بازدید و در پی شکایت تعدادی از مراجعین بیمارستانی تاکید شد: مدیران پرستاری بیمارستان‌ها نظارت کاملی بر نحوه اجرای وظایف مراقبتی درمانی بیماران داشته باشند و در این زمینه باید وظیفه خود را به نحوی انجام دهند که از این پس شاهد چنین گزارش و شکایت‌هایی از طرف مردم شریف این استان نباشیم.
بر اساس این گزارش در این دستورالعمل با قدردانی مجدد از تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران و پرسنل بیمارستانی، تصریح شد: ترتیبی اتخاذ شود تا نحوه برخورد پرسنل با مراجعین بیمارستانی به نحوی باشد که رضایت ارباب رجوع کسب و نتیجه برنامه‌های تدوین شده و فعالیت‌های عملیاتی حداکثر ظرف دو هفته از زمان ابلاغ این دستورالعمل اعلام شود.
نبوی‌زاده خاطرنشان کرد: پس از تصویب طرحی در هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، بازدیدهای سرزده از بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی در دستور کار این دانشگاه قرار گرفته است که در این بازدیدها در کنار گفت‌وگو با مردم، پیشنهادات و انتقادات آنان برای بررسی بیشتر به معاونت‌های مربوطه ارجاع داده می شود تا در بهبود کیفیت خدمات درمانی و بهداشتی از آن‌ها استفاده شود.
انتهای پیام/ح20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول