اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شهریار انتقاد کرد:

بروز اشکالات به واسطه ضعف مدیران شهری

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهریار در مجلس گفت: دولت برنامه‌های کلان خوبی برای کشور دارد که متاسفانه به دلیل ضعف مدیریتی برخی مدیران شهری، این برنامه‌ها در مواقعی به طور دقیق اجرا نمی‌شود.

بروز اشکالات به واسطه ضعف مدیران شهری
حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: روند حرکت نظام جمهوری اسلامی بر خلاف کشورهای همسایه از ثبات بسیار بالا و خوبی برخوردار است.
وی افزود: با وجود تحریم‌های غیر عادلانه غربی‌ها، ما توانستیم با هدایت‌های مدبرانه رهبری عظیم‌الشان انقلاب، تلاش‌های قوای سه‌گانه و بالاخره حمایت‌های مردمی، تحریم‌ها را به فرصتی برای سازندگی کشور تبدیل کنیم.
این مسئول تصریح کرد: همچنین مسئولان عالی‌رتبه نظام اسناد بالادستی بسیاری که مسیر حرکتی دستگاه‌های اجرایی را مشخص می‌کنند، در قالب برنامه پنج ساله و به ویژه سند چشم‌انداز 20 ساله را طراحی‌، تدوین و تصویب کرده‌اند.
گروسی گفت: حرکت در این مسیر که با نظارت مداوم رهبری عظیم‌الشان انقلاب همراه است، از ایران کشوری با ثبات و دارای هدف ساخته است.
وی با اشاره به برخی اشکالات و کاستی‌ها متذکر شد: متاسفانه اکثر این موارد به دلیل ضعف مدیران شهری که توانایی اجرای صحیح برنامه‌های عالی دولت را ندارند، به وجود می‌آید.
 
دولت در انتصاب مدیران شهری حساسیت داشته باشد

نماینده مردم شهریار در خانه ملت ادامه داد: دولت باید توجه جدی بر انتخاب مدیران داشته و بارها تذکرهایی بسیاری در این زمینه به وزرا به ویژه وزیر کشور از سوی نمایندگان ارائه شده است.
گروسی تاکید کرد: به عنوان نمونه اگر در شهرستان شهریار به واسطه حساسیتی که این شهرستان از گذشته داشته و دارد، یک مدیر نتواند برنامه‌های دولت را به درستی اجرا کند، مردم کل سیستم را دچار نقص تصور می‌کنند.
وی افزود: غافل از اینکه برنامه‌ای صحیح طراحی شده و یک فرد نتوانسته همراه دیگر بدنه دولت حرکت کرده و برنامه‌‌ریزی انجام شده را عملیاتی کند.
نماینده مردم شهریار در خانه ملت تاکید کرد: بنابراین باید مدیرانی در استان‌ها و شهرستان‌ها به کار گمارده شوند، که بتوانند هم پای دولت و در راستای برنامه‌های کلان نظام حرکت و به مردم خدمت کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول