اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت استان یزد خبر داد:

احداث 2 جایگاه CNG در بافق

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد گفت: به زودی دو باب جایگاه سوخت CNG در بافق احداث و تجهیز می‌شود.

احداث 2 جایگاه CNG در بافق
امیر بنی‌کریمی در حاشیه سفر به بافق و دیدار با فرماندار این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق با اشاره به برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای راه‌اندازی جایگاه CNG اظهار داشت: در حال حاضر 37 باب جایگاه CNG دو منظوره و تک منظوره در استان یزد در حال فعالیت هستند که روزانه بیش از 270هزار متر مکعب سوخت CNG را عرضه می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: 10 باب دیگر نیز در شهرستان‌ها در حال احداث است که تا پایان سال جاری راه‌اندازی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد با اشاره به جلسه‌ای که در همین زمینه استاندار یزد با وزیر نفت داشته است، افزود: در راستای این جلسه احداث 9 باب جایگاه CNG دیگر با تجهیزات یارانه‌ای به شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی استان یزد ابلاغ شده است که از این تعداد دو جایگاه در بافق ساخته خواهد شد.
بنی‌کریمی خاطرنشان کرد: برای ساخت و تجهیز هر جایگاه مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار یارانه‌ای اختصاص یافته است.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت نظارت بیشتر به توزیع فرآورده‌های نفتی در شهرستان بافق اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های خوبی که انجام شده در حال حاضر در زمینه تامین فرآورده‌های نفتی به ویژه نفت گاز، گاز مایع، نفت سفید و... مشکل خاصی وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد نیز با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و ایجاد نگرانی در بین مردم گفت: با توجه به حداکثر مصرف در شش ماهه دوم سال، امیدواریم بتوانیم توزیع فرآورده‌های نفتی و تامین سوخت مصرف‌کنندگان و خانوارها و مراکز تولید و صنعت را به ویژه در شهرستان بافق به خوبی انجام دهیم.
بنی‌کریمی در مورد کاهش سوخت ترمیمی خودروهای عمومی به ویژه تاکسی‌ها و نگرانی و اعتراض آنها در بافق افزود: جمع‌آوری کارت‌های سوخت مربوط به این خودروها تصمیمی بود که در ستاد مدیریت حمل و نقل کشور گرفته شده است اما با پیگیری‌هایی که انجام شد، ظرف مدت 10 روز آینده تامین سوخت این قشر مصرف‌کننده در شهرستان‌های بافق، طبس، هرات و بهاباد انجام خواهد شد و خودروهای عمومی با دریافت کارت سوخت ترمیمی طبق روال قبلی سوخت دریافت خواهند کرد.
وی افزایش سهمیه سوخت نفت گاز خانوارهای شهرستان بافق را ضروری خواند و گفت: با توجه به نبود گاز شهری در بافق و بیشترین مصرف سوخت نفت گاز توسط خانوارهای بافقی، میزان سهمیه فعلی کم بوده و افزایش میزان سهمیه به ویژه در فصل سرما امری ضروری است.
بنی‌کریمی اظهار امیدواری کرد: با همکاری و اقدامات انجام گرفته به زودی افزایش این سهمیه پیگیری و انجام خواهد شد تا نگرانی و نارضایتی خانوارهای مصرف‌کننده نفت گاز برطرف شود.
وی همچنین از سرکشی ماهانه خود از نمایندگی پخش فر‌آورده‌های نفتی در شهرستان بافق خبر داد و تصریح کرد: مردم و مصرف‌کنندگان سوخت‌های مختلف در شهرستان بافق می‌توانند شکایات و مسائل مربوط به توزیع و تامین فرآورده‌های نفتی را به نمایندگی مستقر در شهرستان محل سکونت خود اعلام کرده یا از طریق شماره تلفن‌های 4221900 و 4221901 با این دفتر تماس گرفته و شکایات خود را مطرح کنند.
فرماندار بافق نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: با توجه نبود گاز شهری در بافق، مردم انتظار بیشتری برای تامین سوخت خود در فصل سرما از مسئولان مربوطه دارند که انجام اقدام لازم و موثر در این زمینه نیاز به برنامه‌ریزی و همکاری مسئولان استان دارد.
حسین ندافیان بر ضرورت تامین و توزیع منظم سوخت مورد نیاز شهرستان بافق به ویژه در فصل سرما تاکید کرد.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول