اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

رزمندگان اسلام برای حفظ ارزش‌های معنوی جنگیدند

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدختر گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برای حفظ ارزش‌های معنوی در مقابل دشمنان جنگیدند.

رزمندگان اسلام برای حفظ ارزش‌های معنوی جنگیدند
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی در جلسه شورای اداری پلدختر اظهار داشت: محمود احمدی‌نژاد با سخنان مدبرانه نه تنها از حقوق ملت ایران بلکه از حقوق تمام ملت‌ها آزادیخواه جهان دفاع کرد و همان چیزی را مطرح کرد که ملت‌ها از بی‌عدالتی و ظلم و ستم استکبار در طول تاریخ تاکنون از آن رنج می‌بردد.
وی گفت: در هنگام سخنرانی رئیس جمهور کشورمان دیپلمات‌های آمریکایی و برخی کشورهای غربی تحمل شنیدن صدای حق را نداشتند و با پریشانی و شرمساری صندلی‌های خود را ترک کردند.
رشیدی افزود: رئیس جمهور با اقتدار در سازمان ملل قدرت‌های غربی و استعماری و عملکرد و مشروعیت نظام سلطه را به چالش کشاند.
وی گفت: امام (ره) فرمودند هر موقع دشمنان به ویژه آمریکا از مشی و سخنان شما خوش‌شان نیامد مطمئن باشید که راه درست رفته‌اید و نمونه این مطلب نیز عصبانیت دیپلمات‌های آمریکایی و برخی کشورهای غربی بود که به دلیل عصبانیت صندلی‌های خود را در هنگام سخنان رئیس جمهور کشورمان ترک کردند و این سخنان چنان زلزله‌ای در ارکان استکبار جهانی و صهیونیست‌ها انداخت که تا مدت‌ها خواب خوشی ندارند.
رشیدی افزود: زیر سئوال بردن اصل مسئولیت سازمان ملل از بخش‌های مهم سخنان احمدی‌نژاد در شصت و ششمین نشست سازمان ملل متحد بود که اعلام کرد این سازمان که مدعی حقوق بشر بود اما حرفی بیش نیست و بیشتر در اختیار استکبار و کشورهای خاص بوده که بایستی این ساختار اصلاح و حق وتو از این کشورها برداشته شود زیرا حیثیت این سازمان زیر سوال رفته است.
فرماندار پلدختر گفت: حاکمیت اقلیتی کوچک بر کل جهان دیگر قابل قبول نیست و زمان آقایی آن‌ها بسر آمده است.
وی به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برای حفظ ارزش‌های معنوی در مقابل دشمنان جنگیدند و به برکت خون شهدا توانست همه تحریم ها و فشارهای نظامی و اقتصادی استکبار جهانی را خنثی کند.
رشیدی افزود: دفاع مقدس تبلور ارزش‌ها و حماسه‌ای عظیم است که یادآور مقاومت و پایداری یک ملت در برابر کفر جهانی بود.
وی دفاع مقدس را دفاع از کیان، ناموس و سرزمین، مکتب دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس از یک سو دنیای استکبار با هیاهو و ابزارهای تبلیغاتی و رسانه‌ای و از سوی دیگر نیروهای مخلص و جان برکف مردمی که به فرمان امام لبیک گفته و کفن پوش به میدان آمده بودند.
وی افزود: در این جنگ تحمیلی ناعادلانه و نابرابر که بر انقلاب نوپای ایران اسلامی تحمیل شد غیرت و مقاومت مردم مسلمان ایران موجب شد تا عزت، شرف مردم در حافظه تاریخ ماندگار شود.
فرماندار پلدختر گفت: جلوگیری از رشد و بالندگی نظام اسلامی، تقویت وجه مزدوران منطقه، ضربه زدن به اعتقادات و باورهای دینی و براندازی حکومت جمهوری اسلامی از مهم‌ترین اهدافی بود که دشمن در دوران دفاع مقدس تعقیب می‌کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول