اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رضویه:

احداث پارک خطی حاشیه شهر اولویت شهرداری رضویه است

خبرگزاری فارس: شهردار رضویه احداث پارک خطی حاشیه این شهر را اولویت اصلی فعالیت‌های این شهرداری دانست.

احداث پارک خطی حاشیه شهر اولویت شهرداری رضویه است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، صادق‌پور با اشاره به اینکه شهرداری رضویه توجه زیادی به ارتقای شاخص‌های فضای سبز در این شهرستان دارد، اظهار داشت: در همین راستا احداث پارک خطی در حاشیه این شهر طی سال جاری در دستور کار شهرداری رضویه قرار گرفت.
وی همچنین با توجه به ضرورت ایمن‌سازی محیط شهری و توسعه امکانات در این حوزه، گفت: به این منظور احداث ایستگاه آتش‌نشانی با زیربنای 300 متر مربع در دست احداث  است.
صادق‌پور با اشاره به اجرای طرح بهسازی و تعریض ورودی شهر رضویه، عنوان کرد: با توجه به حجم بالای عبور و مرور از محورهای منتهی به این شهر، اجرای این پروژه از اهمیت فراوانی برخوردار است که امیدواریم با تحصیل به موقع اعتبارات، اجرای این پروژه هر چه سریع‌تر به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
شهردار رضویه همچنین اظهار امیدواری کرد: با توجه به حجم بالای نیاز این شهر به توسعه زیرساخت‌های شهری، با همکاری مردم و دریافت کمک‌های دولتی، شاهد پیشرفت سریع پروژه‌های عمرانی در این شهر باشیم. 
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول