اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بستک:

پایه و اساس برنامه‌ریزی در جامعه آمار است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بستک گفت: پایه و اساس برنامه‌ریزی خرد و کلان در جامعه، اطلاعات و آمار فرآوری شده است.

پایه و اساس برنامه‌ریزی در جامعه آمار است
به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، عیسی عباسی ظهر امروز در دومین جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان به اهمیت آمار اشاره کرد و بر به روز بودن این آمار برای برنامه‌ریزی شهرستانی تاکید کرد.
وی افزود: با نگاه مدیریتی در می‌یابیم که پایه و اساس برنامه‌ریزی خرد و کلان در جامعه، اطلاعات و آمار فرآوری شده است که نتیجه تلاش کارکنان اداره ثبت احوال است.
سرپرست فرمانداری بستک ادامه داد: ارائه آمار جمعیتی دقیق و به‌روز شده به منظور ساماندهی و هدفمند کردن یارانه‌ها، برگزاری مطلوب انتخابات و اعلام نتایج در سریع‌ترین وقت ممکن و توزیع کالا و صدها مورد دیگر اهمیت ثبت به موقع آنها را تاکید می‌کند.
عباسی بیان کرد: اگر زحمات و تلاش‌های کارکنان ثبت احوال برای حفظ و حراست از اسناد سجلی و هویت و تابعیت مردم نباشد، حقوق بسیاری از افراد ضایع می‌شود و با دقت کاری که ثبت احوال با حرکت به سوی مکانیزه کردن خدمات در سال‌های اخیر داشته، جلوی بسیاری از خلاف‌ها و بزه‌های اجتماعی گرفته شده است.
وی تدوین برنامه پنجم و برنامه‌ریزی منسجم برای توسعه و پیشرفت کشور و شهرستان را منوط به داشتن آمار دقیق جمعیتی دانست و بر اهمیت ارائه صحیح آمار توسط ثبت احوال و دست اندرکاران در این راستا تاکید کرد.
این مسئول در پایان، شمار وقایع ثبت شده در زمینه ولادت ثبت شده، فوت ثبت شده، ازدواج و طلاق در سال 90 را به ترتیب 781، 111، 414 و 27 مورد عنوان کرد.
همچنین در ادامه این جلسه مقرر شد خانه‌های بهداشت، دهیاران و شوراها آمار ولادت و وفات مربوط به حیطه کاری خود را به صورت هفتگی با ذکر کامل مشخصات به ثبت احوال اعلام و زایشگاه بستک شناسنامه و کارت ملی والدین نوزاد را جمع‌آوری و روزانه به مامور ثبت احوال تحویل دهند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول